Senzo grace achterband lek

La_scooter

New Member
Goede Avond, ik had even een vraag, mijn achterband is lek van mijn scooter, ik heb een senzo grace 2016 model, alleen om moeite te besparen wil ik even weten of deze scooter wel of geen binnenband heeft, en hoe ik dit het beste kan oplossen door het zelf te doen of naar een scooterzaak te brengen?
 
Advertisement - register to remove this

om moeite te besparen wil ik even weten of deze scooter wel of geen binnenband heeft
Als jezelf al niet eens de moeite neemt om te kijken of deze wel of geen binnenband heeft, dan neem je hoogstwaarschijnlijk ook de moeite niet om deze te repareren/of te vervangen.
Mijn advies: ga sowieso naar een scooterzaak en laat deze het klusje klaren...
 
Heb ondertussen al wat onderzoek gedaan, alleen op mn band stond het niet, maar ik heb geen binnenband, tubeless dus. Wat kan ik dan het beste doen? Kijken waar het gat zit en er een prop in schieten of een hele nieuwe band erop laten zetten?
 
Heb ondertussen al wat onderzoek gedaan, alleen op mn band stond het niet, maar ik heb geen binnenband, tubeless dus. Wat kan ik dan het beste doen? Kijken waar het gat zit en er een prop in schieten of een hele nieuwe band erop laten zetten?
Goed dat je verder bent gaan kijken.
Je kan een setje kopen om er zelf een prop in te schieten.
5x voor €10,-
Een garage rekent tussen de 10 en 20 Euro.
Laat je dit door hun doen, dan weet je zeker dat het goed gaat.
Als je zelf handig genoeg bent en je durft het aan dan bespaar je geld.
Zie onderstaande link voor het setje.
 
Back
Top