Sensation Black 2004

betaboy17

HRE MEMBER
Heyz

Ik ben afgelopen zaterdag naar sensation black geweest .
Wij zijn met zijn 5 geweest met een busje heen en met de trein terug
nu was ik wel benieuwd wie er nog meer zijn geweest? Wat jullie er van vonden? en wie jullie bijv het beste vonden draaien ?
En wat je er verder nog over kwijt wil want ik ben wel benieuwd.
Ik vond de Sfeer zelf geweldig maar 1 knokpartij gezien en voor de rest iedereen was beleefd
Zelf vond ik yoji biomehanika het beste draaien van de hele nacht
En wat vinden degene ervan die niet zijn geweest maar het op de radio hebben gehoord

en voor de picca's tjek http://www.id-t.com/experience-events-pics-sensationblack2004.php

bonnema
 
Advertisement - register to remove this

Heb me goed vermaakt op black zaterdag.
Ik vond t goed geregeld, mooi opgezet en de sfeer was ook goed.

Luna vond ik wel de beste set van de avond geven.
Yoji Biomehanika gaf de beste performance. Echt mooi hoe die "freak" het publiek opzweepte op de tv-schermen :). Ook vet dat ie nog Dumonde - Cold draaide aan het eind van zn set.

Darkraver was weer hilarisch bezig "I like to drink bacardi when its time to rock the party" :D Voor de rest was zn set niet geweldig, hij scheen een aantal platen kwijt geraakt te zijn :?.
Ik vond promo maar redelijk eentonig, ben ook geen fan van hardcore.
Pavo kon me ook niet echt boeien eigenlijk
 
Last edited:
stealth2000 said:
Heb me goed vermaakt op black zaterdag.
Ik vond t goed geregeld, mooi opgezet en de sfeer was ook goed.

Luna vond ik wel de beste set van de avond geven.
Yoji Biomehanika gaf de beste performance. Echt mooi hoe die "freak" het publiek opzweepte op de tv-schermen :). Ook vet dat ie nog Dumonde - Cold draaide aan het eind van zn set.

Darkraver was weer hilarisch bezig "I like to drink bacardi when its time to rock the party" :D Voor de rest was zn set niet geweldig, hij scheen een aantal platen kwijt geraakt te zijn :?.
Ik vond promo maar redelijk eentonig, ben ook geen fan van hardcore.
Pavo kon me ook niet echt boeien eigenlijk


ik heb aan het einde ook meer gezeten dan gedanst want aan het einde was het pure hardcore en daar houd ik niej eggt van maar voor de rest heb ik een topweekend gehad
 
livesets

vond t een konings feest! intro was wel mooi,maar langdradig. +ralf+ promo +ralf+
mocht iemand de livestes supersnel willen hebben check dan thrillseekerz.tk ff!
 
Jurgen said:
Ik was @ Sensation.. was Phat :D.. Ik ga ook naar Decibel Outdoor :)

dat feest lijkt me zo kk gruwelijk
kaartje d8 ik 45 eu
locatie rotterdam
7 verschillende area's, 7 stylen
zon beetje alle dj's komen
:W
 
WIE WEET???? hoe het nummer heet dat bij download 3 staat en begint bij 7 min, ben namelijk al lang op zoek hoe dit nummer heet ........ wie helpt mij ?
 
Decibel word wel gruwlijk dit jaar.

Ik ga zelf naar Qbase, nog gruwelijker })
Meer dan 60dj's, vliegveld niederhein aan duitse grens. Kaartje kost maar 45pleuro. te vet +ralf+
 
Nicolás said:
1e feest ofzo voor jou geweest?

klopt, eens moet de eerste keer zijn he

hoe heet dat nummer van promo, gaat zo: I got a little special for you, the kind a thing they say not to listen to..........But how can it be wrong????
 
mvanwinsen5 said:
WIE WEET???? hoe het nummer heet dat bij download 3 staat en begint bij 7 min, ben namelijk al lang op zoek hoe dit nummer heet ........ wie helpt mij ?


sorry, de live set van yoji bio.....
 
Back
Top