sensa viraggio loopt niet meer

Kkevin99

New Member
Hallo jongens,

Ik heb een Sensa Viraggio tweedehands overgekocht van een kennis, hij heeft het een week gedaan en van de 1 op de andere dag deed hij het niet meer.
Er zit verder genoeg benzine in dus dat is het niet, verder heb ik de carburateur goed schoon gemaakt en kan dit het dus ook niet zijn.
ook heb ik gekeken of de bougie goed is en dat was ook zo. ook loopt de benzine door de carburateur heen dus dit kan het probleem volgens mij ook niet zijn
Nu is mijn vraag heeft 1 van jullie nog een idee wat het wel kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Kevin,

wat bedoel je met "ook heb ik gekeken of de bougie goed is en dat was ook zo." ?
De bougie kan wel goed zijn maar vonkt hij ook?

Verder lees ik dat je de carburateur hebt schoongemaakt en dat de benzine door de carburateur loopt, wat bedoel je hiermee?

Is de bougie nat na een paar start-pogingen?
 
We hebben best wel wat ideeën maar uitgaande van je om/beschrijving kunnen we er vooralsnog niet echt veel mee!
In de reply hierboven van Sparky staat eigenlijk alles al omschreven.
Zo'n Sensa Viraggio heeft een Chinees 4 takt (Kymco replica) motorblok onder de kap zitten.
Meer info is dus wel gewenst, dit om een beter beeld en oordeel kunnen te vormen.
 
Zou eerst kijken of dat de bougie wel vonkt.. Het komt wel eens vaker voor dat bij de china scooters de CDI de geest heeft gegeven. Dit komt omdat zo CDI nogal erg goedkoop (goedkope elektro materialen) in elkaar word gezet.. Deze onderdelen komen dan ook uit china en niet bijvoorbeeld condensators uit Japan.
 
Back
Top