Seizoen 2012

Het onderwerp begon toen jij je aangevallen voelde door de post van Twan.

Ik ben van mening dat je jezelf overschat als je in dezelfde catogorie schaart als de top bij de sbo. Snelste rondes, resulaten e.d. laten dat zien.

Het incident in Zwolle was een normale inhaalactie, wellicht iets wat je normaal niet gebeurd bij de sobw, je schrikreactie zorgde voor een uitstapje. De wedstrijden op Berghem zijn we alleen bij de start bij elkaar in de buurt geweest.

Ik vindt je een goede racer die zich graag passief opsteld, en zich in het heetst van de strijd laat verleiden om wat harder te rijden als dat jij en/of je scooter kan.
Dat gezegd hebbende denk ik dus dat je over een heel seizoen geen kampioensmateriaal bent ik een klasse als de open bij de sbo.

De eigenschap die je wel hebt die heel belangrijk is om te winnen is zelfvertrouwen.
Samen met dat, een goede machine (die je hebt), je talent en goede concurrentie kan je waarschijnlijk nog veel beter worden als dat je bent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de stap die Mitch heeft gemaakt vorig jaar, gewoon door heel veel te rijden en goede tegenstanders. De jaren daarvoor kon hij aan het grind horen op welk circuit hij was. :) (ik overdrijf een beetje)
Ook Mitchell is er nog niet, hij moet zijn eerste wesstrijd nog winnen, ben je eindelijke een keer sneller als Jos, gaat Sarik weer extreem hard of net andersom.

Respect voor iedereen, hopelijk trek je dit seizoen nog eens een zippie uit de motteballen om je sportieve gelijk te halen. Een biertje van mij als je wint :D

En het is maar een mening. if we can agree to disagree, ik het toch ook prima.

maarre stop jij, of blijf je hoe dan ook bij de sobw?
 
Het onderwerp begon toen jij je aangevallen voelde door de post van Twan.

Ik ben van mening dat je jezelf overschat als je in dezelfde catogorie schaart als de top bij de sbo. Snelste rondes, resulaten e.d. laten dat zien.

Het incident in Zwolle was een normale inhaalactie, wellicht iets wat je normaal niet gebeurd bij de sobw, je schrikreactie zorgde voor een uitstapje. De wedstrijden op Berghem zijn we alleen bij de start bij elkaar in de buurt geweest.

Ik vindt je een goede racer die zich graag passief opsteld, en zich in het heetst van de strijd laat verleiden om wat harder te rijden als dat jij en/of je scooter kan.
Dat gezegd hebbende denk ik dus dat je over een heel seizoen geen kampioensmateriaal bent ik een klasse als de open bij de sbo.

De eigenschap die je wel hebt die heel belangrijk is om te winnen is zelfvertrouwen.
Samen met dat, een goede machine (die je hebt), je talent en goede concurrentie kan je waarschijnlijk nog veel beter worden als dat je bent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de stap die Mitch heeft gemaakt vorig jaar, gewoon door heel veel te rijden en goede tegenstanders. De jaren daarvoor kon hij aan het grind horen op welk circuit hij was. :) (ik overdrijf een beetje)
Ook Mitchell is er nog niet, hij moet zijn eerste wesstrijd nog winnen, ben je eindelijke een keer sneller als Jos, gaat Sarik weer extreem hard of net andersom.

Respect voor iedereen, hopelijk trek je dit seizoen nog eens een zippie uit de motteballen om je sportieve gelijk te halen. Een biertje van mij als je wint :D

En het is maar een mening. if we can agree to disagree, ik het toch ook prima.

maarre stop jij, of blijf je hoe dan ook bij de sobw?

Ik ga een jaartje stoppen vanwege m'n sleutelbeen. Het bot zit nog niet aan elkaar en moet in April weer terug. Waarschijnlijk gaat hij er in Mei uit maar dan is alles nog te zwak (deze keer geef ik het bot wel de tijd om te herstellen).

Zowieso was het geen schrik momentje op Zwolle want de banden vegen stonden op m'n kuip van je Kamikaze actie. Maarja dat is racen en vind het geen groot probleem, ik had zelf geen kiertje open moeten laten.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QuV9E7ukF6E&feature=related"]Rebara racing - YouTube[/ame]

Verder laat ik het hierbij. Ik moet je wel gelijk geven dat als ik bij de SBO zou rijden, dat ik waarschijnlijk als coureur wel zou groeien. Maar dat ik de top 4 niet bij zou kunnen houden vind ik een iets te groffe uitspraak.
 
Bart heeft het over kamikaze acties !! van een ander .
Maar daar heeft ie zelf ook een handje van .
@ bart Het is niet zo dat jij de meest sportieve rijstijl hebt.
Jij hebt mij ook onsportief van de scooter gewipt.
Maarja als jij het doet is het een race ongeluk.
Ik denk dat je een beetje sportiever moet reageren.
 
Bart komt na volgend jaar (als alles weer hersteld is) gewoon lekker bij SBO/2Race rijden!
kan hij alle kritiek van tafel vegen..

en maakt het voor iedereen een stuk leuker als de concurrentie groter wordt lijkt me ? :)
 
Bart heeft het over kamikaze acties !! van een ander .
Maar daar heeft ie zelf ook een handje van .
@ bart Het is niet zo dat jij de meest sportieve rijstijl hebt.
Jij hebt mij ook onsportief van de scooter gewipt.
Maarja als jij het doet is het een race ongeluk.
Ik denk dat je een beetje sportiever moet reageren.

volgens mij zeg ik in het verhaal ook 'kan gebeuren met racen en maak er geen probleem van'
 
hahahaha what doesn't kill you, makes you stronger!

iedereen werkt gewoon samen om Bart zo woest te krijgen dat hij wel terug MOET komen van zichzelf..
 
Is Zwolle niet heel erg smal of lijkt dat maar op het filmpje.

Wel mooie lange rechte stukken zo te zien :)

Zwolle is een snelle baan met rondjes van 44 - 45 seconden en een gemiddelde snelheid van rond de 95 km/u.
Hij is inderdaad erg smal, door het snelle en smalle karakter is het ook lastig passeren.

Wel is hij uitdagend met snelle bochten, vering is ook erg belangrijk want het is niet bepaald een biljart laken. zeker een aanrader.
Ook is dit een baan waarbij het verschil in rondetijd tussen droog en nat het kleinst is, altijd grip.

Snelste ronde scooter Wilco 44,87 2009.
 
Nice, heb je race 2 ook!
daar heb ik nu nog last van. :)

Suc6 met je schouder, misschien eind van 2012 toch hier en daar nog een wedstrijdje pakken als het meezit met je sleutelbeen.

Ik hoop wel eind 2012 weer te kunnen rijden, het bouwen is iig al wel begonnen. Filmpje van de 2e race is er wel maar staat de crash helaas niet op. Maar wist niet dat je daar sirieus nog last van had. Dit is dat filmpje.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=c5aRlG_G1KI"]Rebara racing - YouTube[/ame]
 
aaauwww, ik voel hem nu nog als ik erna kijk.
Ik heb er serieus nog met regelmaat last van, vol op de stuit.

Zo zie je maar dat je beter jezelf onderuit kan trekken, als dat je er kort achter ff overheen knalt. de langzaamste en minst platte crashes doet het meeste pijn.
 
Zwolle is een snelle baan met rondjes van 44 - 45 seconden en een gemiddelde snelheid van rond de 95 km/u.
Hij is inderdaad erg smal, door het snelle en smalle karakter is het ook lastig passeren.

Wel is hij uitdagend met snelle bochten, vering is ook erg belangrijk want het is niet bepaald een biljart laken. zeker een aanrader.
Ook is dit een baan waarbij het verschil in rondetijd tussen droog en nat het kleinst is, altijd grip.

Snelste ronde scooter Wilco 44,87 2009.

Wow 95 dat is haaaard.
Is dus in mijn ogen een baan waar je niet in 1 keer snel bent deze moet je een paar keer gereden te hebben om te weten wat kan, want de bochten die ik op de filmpjes zien lijken redelijk blind. Je ziet dus niet het karakter van de volledige bocht op moment van insturen.

@ Mitchell. Ik probeer hier ASAP duidelijkheid over te krijgen :)
 
Back
Top