Seizoen 2012

Ik ben volgend jaar ook weer van de party. Als ik de sponsoring rond krijg in de open70 en anders wordt het de stage6 klasse :)
 
beginnen we al weer af te haken pronkie?

Nee hoor wees maar niet bang, het is voor mij heel simpel. Ik vind sport alleen leuk als het competitief is. Als ik alles zelf moet financieren kan ik geen competitieve machine bouwen voor de open70 en stage6 rommel heb ik in overvloed dus daar kan ik zeker een comp. machine mee bouwen :)

Ik wil veel liever open70 rijden, dus heef het 90% kans dat ik daar terecht kom. Mijn backup plan ligt in de s6 klasse. Maar ik kom het je volgend jaar gewoon moeilijk maken hoor Mitch :*
 
die RT beuker doet het toch helemaal niet slecht? of loop ik heeeeeeel erg achter :D

Als ik open70 ga rijden zal het sowieso met de RT cilinder worden, en die doet het zeker niet slecht hoor. Maar ging ff meer om het feit dat het onderhoud in de open70 gewoon veel duurder is. Duurdere zuigers, meer banden, meer snaren etc. Maar zoals het er nu uitziet ga ik gewoon in de open70 rijden hoor, alleen in het uiterste geval wordt het stage6. Racen ga ik sowieso volgend jaar want ben er al hard voor aan het trainen :)
 
Open70 wordt gezellig volgend jaar Pronk! Dus dat wordt hem voor jou gewoon.

Gaat zeker leuk worden met de Belgen erbij! Ouderwets volle klasses! Weet alleen nu al dat ik waarschijnlijk een race ga missen, schoonouders willen met Pinksteren of hemelvaart een weekend naar Portugal vanwege een jubileum. Heel erg gaaf natuurlijk maar er is altijd race in dat weekend dus kampioenschap wordt hem sowieso niet haha! :p +pippi+:+
 
Als ik open70 ga rijden zal het sowieso met de RT cilinder worden, en die doet het zeker niet slecht hoor. Maar ging ff meer om het feit dat het onderhoud in de open70 gewoon veel duurder is. Duurdere zuigers, meer banden, meer snaren etc. Maar zoals het er nu uitziet ga ik gewoon in de open70 rijden hoor, alleen in het uiterste geval wordt het stage6. Racen ga ik sowieso volgend jaar want ben er al hard voor aan het trainen :)

Dat valt allemaal wel mee pronkie!! Ik vervang maar 2keer per jaar een zuiger en een snaar, bandjes verbruik je idd wat meer maar niet meer dan de stage 6 klasse denk ik.
 
Dat valt allemaal wel mee pronkie!! Ik vervang maar 2keer per jaar een zuiger en een snaar, bandjes verbruik je idd wat meer maar niet meer dan de stage 6 klasse denk ik.

Dat is waar, daarnaast ga ik toch de eindejaarsloterij winnen dus maakt het allemaal niet zo uit ;)

Heb er iig verdomd veel zin in om weer te rijden zeg!
 
Volgend jaar ook voor het eerst actief in het race gedeelte, weer nieuwe uitdaging waar ik persoonlijk wel veel zin in heb. Ga zelf niet rijden, maar wordt zoals altijd de sleutelslet.
 
Het begin is gemaakt :

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/DSC_0024-1.jpg[/ir]

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/DSC_0025-1.jpg[/ir]
 
Ik zag laatst op de A58 in zeeland een auto rijden met een sticker met dat logo op de achter ruit. Is dat een maatje van je?

Die groep zit door heel nederland :p Dus kunnen veel mensen zijn, ook mensen die ik niet ken ;)

Ik koop voorlopig nog niets, even mijn portemonnee weer vullen omdat ik net een auto heb gekocht :p
 
Back
Top