seat update

mike

Home is where tha dogg is
Hierbij een kleine update op mn Seat.
Zoals jullie kunnen zien zijn de booskijkers gemonteerd, en zitten de nieuwe logo's op de deur.
Het meest belangrijke is toch wel de verlagingsset die nu eindelijk gemonteerd is.
Het is een set van Apex met een verlaging van 6 cm voor en 5 cm achter.
Hij zit er sinds gistyeren onder dus hij oet nog een beetje "inzakken ".
Nu gaan we sparen voor de velgjes want mn saldo heeft een aardige deuk opgelopen nu.

de verlaging vanaf de zijkant
1025272739-seat side.jpg




en de booskijkers ofwel koplampspoilers
1025272563-seat front.jpg


De pics zijn gemaakt met mn nieuwe digicam die ik heb gekocht van de week.
Das wel beter hoor als naar de hema rennen om ze te ontwikkelen 8P
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij begint al mooi te worden Mike :) Hey het aanbod voor die velgjes staat nog steeds hoor... Ik kan zo ingformeren wat ze er voor meoten hebben...!
 
Ojah ik heb nog plannen zat en ook sideskirts horen daarbij.
Maar nu eerst de velgen bij elkaar sparen en dan zien we wel weer ff verder.
Ik wil deze voorbumper erop hebben trouwens:~
1025284664-ibiza abbes.



Deze is van Abbes en ik vindt m vreselijk mooi, vooral met die windsplitters erop.
Alleen jammer dat je die weer los bij moet bestellen :|
 
Originally posted by mike
Ojah ik heb nog plannen zat en ook sideskirts horen daarbij.
Maar nu eerst de velgen bij elkaar sparen en dan zien we wel weer ff verder.
Ik wil deze voorbumper erop hebben trouwens:~


Deze is van Abbes en ik vindt m vreselijk mooi, vooral met die windsplitters erop.
Alleen jammer dat je die weer los bij moet bestellen :|

hmmz die is wel mooi ja maar als je die windsplitters of diffusers ook erop gaat plakken gaat je wagentje toch wel heel erg richting wannabe asfalt-rally car maar is toch wel ruig :)
 
Originally posted by Tim
beter haal je dat logo uit je grille en die sticker van je voorruit

Logo eruit ok zat ik ook aan te denken maar dan moet je een compleet nieuw stuk erin zetten.

Sticker gaat er dus absoluut niet vanaf, hij wordt hooguit vervangen door een andere.
 
Oh jah voor degenen die het boeit een pic van de motor.
Die zilveren kap heb ik zelf gespoten en die letters goud geverfd.
Ook het middenstuk waar de bougiekabels lopen is gespoten.
Voor het zicht is ook de afdekking van de distributie snaar maar meegenomendie zit links zeg maar.
Als je t niet mooi vindt ach er zit toch een klep overheen met rijden, en het is mijn auto he.
1025370766-motor.jpg
 
die grille is mat of niet? Dan zou ik hem sam,en met die chrome randjes, het logo en het onderste deel van je voorbumper laten spuiten. Dat chrome is niet erg racy, meer voor de ouderen onder ons.
 
Originally posted by R5 man
die grille is mat of niet? Dan zou ik hem sam,en met die chrome randjes, het logo en het onderste deel van je voorbumper laten spuiten. Dat chrome is niet erg racy, meer voor de ouderen onder ons.

Ik ben ook redelijk oud dus dat chroom mag wel.
Ben van plan om een andere bumper te nemen (zie foto van gele ibiza ) dus ik ga verder niks spuiten ofzo dat hou ik wel lekker voor de bumper die ik wil.

Wat is een R5 die ken ik niet geloof ik, wel de R6 en de R1

Is dat de 500 cc versie ofzo???
 
R5 bestaat gewoon, en is extreem duur... Zie je niet zoveel...

Verder een erg leuke auto, Mike... Zelf zou ik de voorspoiler niet nemen, ik vind het persoonlijk overdone...

Ik zou gewoon flinke velgen monteren, en dan ben je redelijk klaar...
 
Back
Top