Sean Paul - Statenhal

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
Nog meer mensen die net als ik gister bij concert van Sean Paul zijn geweest?

Kon helaas geen digicam/vid regelen, dus ik heb geen foto's/filmpjes kunnen maken.

Zijn er nog andere mensen van forum geweest soms en eventueel foto's/filmpjes gemaakt?
 
Advertisement - register to remove this

M'n nicht is er heen geweest met een vriendin. Ik was ook nog bijna gegaan maar dan had ik dat vrijdag moeten doorgeven aan een vriend. Die werkt er en kon kaartjes regelen.
Achteraf wel blij dat ik niet gegaan was. Zag het programma boekje. Hij was er van 22.45 tot 23.45 ofzo? Beetje jammer vond ik.
 
Warning voor meneer Me-isNoob voor een offtopic reactie over Sean Paul z'n "wannabe" taaltje.

Nu normaal doen anders moeten er andere maatregelen volgen. Ontopic please.

Heb eigenlijk niet gevraagd aan me nicht hoe het was, ben wel benieuwd :)
 
Idd Zjonnie. En mensen, ga nu niet dit topic zitten verkachelen, ik heb geen zin in een slot. Ik wil alleen graag foto's, omdat ik ze zelf niet heb kunnen maken.

Om op dat taaltje terug te komen. Sean Paul is van JAMAICAANSE afkomst. Ze moeder is Jamaincaans, ze vader Portugees. Verder geboren en getogen in Jamaica.

Wat hij spreekt is "Patios" een Jamaicaanse "versie" van engels. Het verschilt wel zoveel dat je niet kan spreken van een dialect, al is het ook niet 100% een andere taal. Als je het ziet en leest, kun je in veel gevallen wel redelijk de beteknis

Dat is de taal die ze daar GEWOON SPREKEN. Wie wanabee taaltje zegt, weet dus echt niet waar die het over heeft.
 
Folkert, een paar donna's die ik ken zijn gegaan met digi, kzal wel ff piccas voor je vragen ;)

ps...waarom ben je je slaapzak niet gelijk komen halen :p
 
Ik ben blij dat ik er niet naar toe hoefde:) Is duidelijk niet mijn stijl, maar ik hoop dat de fotoos mij overtuigen..;) Ik ben trouwens wel gisteren naar the night of the proms geweest, was wel grappig ook al is dat ook niet mijn favoriet,.. Ik ga btje off-topic dus komop met die fotoos!:p
 
Originally posted by Sjoko
Folkert, een paar donna's die ik ken zijn gegaan met digi, kzal wel ff piccas voor je vragen ;)

ps...waarom ben je je slaapzak niet gelijk komen halen :p


Omdat ik niet 2 dingen TEGELIJK kan doen :p



nee mare,
Omdat ik niet weet waar je woont en ik denk niet dat jij Zaterdagavond/Zondagnacht thuis bent. :rolleyes:
 
Back
Top