Sd carter dd maken

Dutsje

New Member
Hoi.

Ik wil aerox velgen op mijn jog. Uit principe haat ik trommelremmen.

Volgens mij past de aerox velg op het sd Carter na het verwijderen van die 2 nokjes tbv de segmenten .

Ik denk dat ik het Carter iets moet afvlakken of het wiel juist de andere kant op.

Nu komt het moeilijkste stuk.

Zou het lastig zijn om de klauw ophanging van een dd blok eraf te slijpen en deze monteren op het sd Carter? Lassen bedoel ik dan.Ik weet wel dat het ooit gedaan is maar kan er niks over vinden. Vooral het centreren is lastig maar dacht zelf om de klauw te monteren en de rem imgedrukt te houden alvorens te lassen.

Nu ik erover nadenk zou ik beter even een dd Carter pakken maar heb geen zin om er geld aan te spenderen. Heb namelijk wel Carters liggen en rox wielen en vork maar moet dan wel nieuwe pakkingen halen. Krukaslagers keerringen en krukas.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon andere carters pakken man, komt zoveel kracht op te staan. Een carter is wel te lassen maar absoluut niet stevig genoeg na het lassen. Dus denk dat je voor je eigen veiligheid en die paar euro van pakkingen en lagers de boel beter kan ombouwen op een DD carter.
 
Back
Top