Frico^DeliX Banned 18 August 2004 #3 pfft.. tis alleen maar voor fun hoor, als je het niet boeiend vind ---> post dan niet en val niemand lastig.
pfft.. tis alleen maar voor fun hoor, als je het niet boeiend vind ---> post dan niet en val niemand lastig.
Laurens. Do the Dahmer! 18 August 2004 #4 Stephan@Spy said: Ga iemand anders met je overweldigende resultaten vervelen :| Click to expand...
Wanksta BaMed 18 August 2004 #6 ik vind het anders best grappig om het te zien speel heel veel sof2 en ben benieuwd wat andere ervan maken
ik vind het anders best grappig om het te zien speel heel veel sof2 en ben benieuwd wat andere ervan maken
Ossje Well-Known Member 18 August 2004 #8 Ik speel ook wel redelijk games, maar heb nu nog geen screens. Komen vanzelf wel hehe
Daniel@NRG Well-Known Member 18 August 2004 #11 Stephan@Spy said: soldier of forutune 2 Click to expand... Als jij het nutteloos vindt, rot dan op uit dit topic :| Ik speel Operation Flashpoint online, ik zal es was screens maken
Stephan@Spy said: soldier of forutune 2 Click to expand... Als jij het nutteloos vindt, rot dan op uit dit topic :| Ik speel Operation Flashpoint online, ik zal es was screens maken