scootparts bestelling

he guys

ik heb een vraagje he. hebben jullie wel eens iets bij scootparts besteld . toen je hem aan huis kreeg betaald en maakte je hem open en zat er een onderdeel niet in? dat had ik vrijdag namelijk. had ik voor 250 2 begrenzers gehaald en nog wat andere stuff. Zat mijn morsecodebegrenzer er niet bij, maar de ditech begrenzer wel(:'( :'(:'( wie heeft dat ook wel eens gehad ?

ik heb trouwens nog geen mailtje van hen teruggehad of ik nou mijn begrenzer nog opgestuurd krijg of niet.
 
Advertisement - register to remove this

woja dat u ik ook wel doen. maar toen de chauffeur langs kwam was ik niet thuis. dus moest ik hem van het postkantoor ophalen. toen had ik betaald en even later opengemaakt . Toen had ik gezegd dat ie niet compleet was, toen zei die dat ie hem niet trug kon nemen omdat ik hem al geopend had, en zei die moet je maar contakt opnemen met het bedrijf waar je het vandaan had:(
 
Originally posted by Aerox R :):P
woja dat u ik ook wel doen. maar toen de chauffeur langs kwam was ik niet thuis. dus moest ik hem van het postkantoor ophalen. toen had ik betaald en even later opengemaakt . Toen had ik gezegd dat ie niet compleet was, toen zei die dat ie hem niet trug kon nemen omdat ik hem al geopend had, en zei die moet je maar contakt opnemen met het bedrijf waar je het vandaan had:(

dude scootparts zal waarschijnlijk echt niet moeilijk doen... w8 gewoon hun reaxie af
 
Back
Top