scootloos

bissie

Well-Known Member
Ik heb me gare F15 verkocht, want hij was toch altijd maar wat kapot ensow.

Hoop allleen dat dat meisje die hem gekocht heeft het overleefd :?. Damn dat gaat volgens mij nooit goed komen .Ze wou proefritje maken. Ze wil draaien geeft per ongeluk gas en rijd volgas richting schutting. Met veel geluk bleef ze op de been. Ze rijdt weg komt uit zijstraat busje aan (die voorrang had), rijd ze gewoon door. Duzz ik ben bang dat me oude trouwe f15 binnen een maand in de prak ligt. Vind t wel zielig dat ie zo'n slecht baasje krijgt :). Hoop dat ze lief voor um is. En ook dat zij t overleefd want t was best een leuk meisje :).

Maarjah zal wel wennne zijn dat ik na 3 jaar iuneens geen brommert meer heb . :(


mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt dr een moordwapen verkocht :)
owja EIKEL!! beetje je scoot verkopen, je gaat toch wel spijt krijgen :p
Iedereen heeft het virus hier.. en als je het eenmaal hebt komt je er nooit meer van af })
 
tis geen moordwapen, ik leef immers na 3 jaar rijden nog steeds :).

Ik kan natuurlijk aanbieden dat ik der wel wil helpen met onderhoud ensow. Dan zie ik der snel weer want zo'n vrouw op zo'n racemonster :|(NOT). IS wel een idee eigenlijk :)

Als ik geld over heb komt er wel weer wat nieuws denk ik :).
 
ik ben ook scooterlooos.... fiets overal heen, maar me nichtje heeft nog een zip te koop })
 
ik fiets zo weinig mogelijk, ben namelijk veel te lam en lui om te traPPEN. Ik ga of achter op de fiets zitten (naar de kroeg) of ga in de auto .
 
Ik ben gelukkig nooit lang brommerloos geweest...........allebei mijn aeroxen aan stront gejaagd......ik eentje, mijn broertje 1tje..... En Bissie.......in jouw handen is het geen moordwapen......maar JIJ kent hem......iedere scoot rijdt anders. :D
 
mijn scooter is al 3 weken verdeeld over spuiter en schuurtje maar het gaat er toch naar uit zien dat ie begin volgende week weer gaat rijden. ik moet zeggen dat fietsen in het begin is het zwaar kut maar het went wel en zo lang het droog blijft is het best te doen.
 
Originally posted by bissie
tis geen moordwapen, ik leef immers na 3 jaar rijden nog steeds :).

Ik kan natuurlijk aanbieden dat ik der wel wil helpen met onderhoud ensow. Dan zie ik der snel weer want zo'n vrouw op zo'n racemonster :|(NOT). IS wel een idee eigenlijk :)

Als ik geld over heb komt er wel weer wat nieuws denk ik :).

idd een goed idee als ze vlakbij je woont tenminste en moet je het wel gratis doen he 8)
 
Originally posted by Boyd
ik moet zeggen dat fietsen in het begin is het zwaar kut maar het went wel en zo lang het droog blijft is het best te doen.

Gast, lul niet, het zuigt gewoon :D

Ik ben al 6 jaar NIET scooterloos, en rij 2 jaar 0t0... fietsen zuigt, zowel op straat als in het fitnesscentrum...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Gast, lul niet, het zuigt gewoon :D

Ik ben al 6 jaar NIET scooterloos, en rij 2 jaar 0t0... fietsen zuigt, zowel op straat als in het fitnesscentrum...

ok ok, ik loog :p

fietsen zuigt idd maar als je:

geen haast hebt
geen tas mee hoeft te nemen
met vrienden bent
lam bent
en / of stoned
het zaterdagavond is

dan valt het best mee. naar school heen en weer begint nou ook wel een beetje te wennen maar dat zal ook wel komen omdat het weer nog goed is de laatste tijd. verder ga ik echt nergens heen op de fiets, niet naar men werk (wordt ik opgehaald door collega) naar de fitness ben ik al een tijdje niet meer geweest omdat ik geen zin heb om er heen te fietsen :p en als ik tijdens schooltijd ergens heen moet leen ik gewoon ff een scooter van iemand.
 
Mm scooterloos is inderdaad kut ja, heb mijn 3 Typhoon es 3 weken moeten missen, helemaal opnieuw opgebowud en gespoten, telkes volgas aan het werk want fietsen is wel zoooo kut, schiet voor geen ruk op :S
 
Ik ben niet meer brommerloos, heb een knalgele NSR gekocht, ligt alleen wel uit elkaar, dus ik ben wel vervoerloos.

Ach, boeie.
 
Back
Top