Gevraagd Scootin magazine

Bij mij vooral tussen 2004 en 2007. In 2003 reed ik voor het eerst op een scooter.Een sr Capirossi Erg bijzonder was dat(voorheen wel op puch en tomos gereden) de liefde voor scooters begon in de jaren 90 al. Volgens mijn moeder rond mijn 4e.Dus al 31 jaar gek op scooters en brommers.
Toen ik in 2004 mijn aprilia sonic kreeg en daarna mijn certificaat ben ik opgestap en nog steeds dagelijks met scooters en brommers bezig. en rij vrijwel elke dag.Mijn dochter van 8 vind het ook gaaf en heeft ook een poster van de scootin op haar kamer hahaha
Er komen er nog een paar. De laastste die ik ingescanned heb is te groot qua mb's hier zoek ik nog een oplossing voor(heb op het werk wel programma's die hem lichter kunnen maken. Dat boek jheb ik om t netter te maken losgehaald :eek: En zit nu halfslachtig inelkaar haha dus dat doe ik niet weer:tearsofjoy:
Waarom probeer je niet een SR of sonic te vinden dan? Veel dikker dan een Rush.
 
Kijk er enorm naar uit.
Er staat er weer 1 bij! de grote met de catalogus komt later! geniet er van! Wederom met hulp van @Bas!
Post automatically merged:

Waarom probeer je niet een SR of sonic te vinden dan? Veel dikker dan een Rush.
Tja de rush kreeg ik van mijn vrouw en ik vond ze juist omdat ze niet mega gelieft waren juist extra leuk. SR of een sonic kan maar zo eens mijn pad kruisen. alles op zijn tijd.
 
Last edited:
Back
Top