Gevraagd Scootin magazine

Telefonica2.

Well-Known Member
Beste allen, sinds jaar en dag aan het zoeken naar dit blad. Helaas bestaat dit blad niet meer. Vroeger veel gelezen en helaas kwijt geraakt.
Is hier nog iemand die ze heeft en zou willen verkopen?. Mvg robert
 
Advertisement - register to remove this

van welke leeftijd zoek je.. Heb denk ik nog wel de hele oude liggen.. (doe er zelf eigenlijk niet veel meer mee)
 
Beste Eurokit.
Maakt me niks uit. ben al heel blij als ik ze weer heb. al is het er maar 1.
Ben al heel wat jaren aan het zoeken. Na de verhuizing nog opzoek geweest en nooit kunnen vinden.Je zou me er heel blij mee maken.
men email is alfaromeo(155)@live.nl Zonder haakjes uiteraard. mvg robert
 
Moet even kijken waar de liggen. En er tijd voor hebben om het uit te zoeken. Heb opzicht een stapel liggen wat wel weg kan.
 
Ik heb volgens mij ook nog een schoenendoos vol met scootin en volgens mij zelfs de posters er ook nog bij
Zou echt geweldig zijn. Hoe meer hoe beter natuurlijk. Inscanen zou ook zoals dutchino zegt een mooi idee zijn. Er is maar weinig over te vinden helaas. Was toch altijd het blad voor de liefhebbers haha. Ik hoor het graag. Mijn e-mail is: alfaromeo(155)@live.com
 
Heb ze hier boven ergens onder de andere tafel liggen. (staat momenteel een hoop spullen voor) zware computerkasten.
Maar heb er nog geen tijd voor gevonden wegens werk, familie en bezig met de scooter.
 
Een tijd geleden heb ik scootin's gekocht. Ooit opperde ik er een aantal in te scannen.
Daarom als eerst met bas besproken en is bas in gesprek met mensen van de scootin omtrent het plaatsen op het forum(ivm allerlei rechten e.d)
Nu kregen we groen licht en hebben we er al 1 geplaatst. Momenteel ben ik bezig met een grote scootin inscannen.
Dus er komt er sowieso nog 1 bij. Tot die tijd zou ik zeggen: ENJOY! En dank aan @Bas voor de hulp en de medewerking en het ingesprek gaan met mensen van de scootin!

 
Ik ben nog opzoek naar de jaartallen: 2004/2005/2006 en 2007. Mocht iemand nog wat hebben en er van af willen, ik hoor t graag. Dan zal ik daar van ook 1 inscannen. Gr robert
 
Back
Top