ScooterTuning.net t-shirts ...

Hey Razma, al wat info of het T-shirt al op de post is gezet?? Ik heb namelijk nog niets binnen.

Ik had je al een PM getuurd maar ik kreeg niets terug. Maargoed, ik hoor het dan nog wel.

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW
Hey Razma, al wat info of het T-shirt al op de post is gezet?? Ik heb namelijk nog niets binnen.

Ik had je al een PM getuurd maar ik kreeg niets terug. Maargoed, ik hoor het dan nog wel.

Greetzz DAW

is onderweg :)
Sorry, was laatste deel van afgelopen week meer bezig met pakken voor weekendje Santa Pod :p
 
Originally posted by Razma


is onderweg :)
Sorry, was laatste deel van afgelopen week meer bezig met pakken voor weekendje Santa Pod :p

Ok thanx, maakt niets uit. Ik vroeg het me gewoon ff af en je was deze week al moeilijk te bereiken. Ik zie het pakketje dan wel verschijnen. ;)

Greetzz DAW
 
ey razma kan ik nog wat bestellen ? zodra ik bericht krijg maak ik het geld over via internet, ik wil graag een donkerblauwe XL en anders een zwarte L en als die er niet meer is een Donkerblauwe L
:) bedankt
 
als je het nog heb wil ik wel een groene xl en ene zwart petje er
bij
.

laat het even weten als je het nog heb dan maak ik het geld over
 
Eindelijk; na drie weken wachten mn mooie scootertuning.net shirtje binnen! :p (Ik heb overigens wel begrip waarom het wat langer duurde ;))

Ik kwam net thuis na een dagje werken, toen ik het huis binnen stapte zag ik het briefje, pakketje past niet door de brievenbus :| Dus gelukkig hebben ze hem bij de buren geloosd.

Mn buurman kwam me al het pakketje brengen (natuurlijk las hij: hmm, scootertuning dit kan niet veel goeds betekenen hij keek me al zo aan van "Oh nee meer brommer onderdelen Ivb met dat ze hier welens willen zeiken dat ik niet mag sleutelen/testen in de straat)

Gelijk aangetrokken en Breda stad in boodschappen doen, veel reclame voor scootertuning.net en me happy met fijn shirtje.

Inne & Co. Bedankt! :D

Greetzz DAW
 
Ruudje, dat valt me toch wel van je tegen. Inne is heus wel te vertrouwen hoor. Maarja, van de ene kant is het verstandiger om het eerst aan te zien hoe het bij anderen gaat.

Maar neem maar van mij aan, als je met Inne een afspraak/deal maakt komt ze die ook na. ;)

Greetzz DAW
 
Ik ben gisteren (donderdag) dus nog ff langs het postkantoor in NL geweest... maar ondertussen was ie dus al aangekomen :)

moet wel zeggen dat ze in een NL postkantoor vriendelijker zijn dan in Belgie :p
 
Originally posted by Razma

moet wel zeggen dat ze in een NL postkantoor vriendelijker zijn dan in Belgie :p

Nederlanders zijn gewoon vriendelijker dan Belgen :p

Ik heb al een shirtje btw en ben er zeer blij mee... Als we ze nou gewoon massaal naar een race ofzow aantrekken weet je bijna zeker dat het een forum dude is volgens mij aangezien je er verder aan andere mensen nie zo erg veel hebt gesleten tog inne?
 
jah dat zou wel heeeeeel makkelijk zijn nu moet ik maar gokken of het een forum member is.......

Martijn
Originally posted by DAW
Je kan je forum nickname op zo'n t-shirt fixen? 8) Idd handig voor op meetings....

Greetzz DAW
 
Back
Top