ScooterTuning.net Schoolagenda 2006-2007

Aangezien er meer mensen graag foto's willen inzenden voor de volgende schoolagenda.... dat kan dus nu officieel... :7

Alleen zijn er wel een aantal dingen waar je aan moet voldoen uiteraard :

- de foto moet echt groot genoeg zijn voor het drukken (dus geen 1200 pixels breedte, maar groter) én scherp
- alleen toffe foto's en/of speciale scooters.
Dus niet een SR of Aerox met alleen een ander kleurtje...
- sprintfoto's en/of stuntfoto's ook welkom

Mailen kan naar info@scootertuning.net

en wie weet zie je of jezelf of je scooter wel in de nieuwe editie +ralf+
 
Advertisement - register to remove this

De lijst hierboven zijn de eerste zaken die zich ervoor aangemeld hebben. De volledige lijst volgt nog... stuk of 180 scooterzaken !
 
ik heb een mailtje gestuurd om er 1 te bestellen

alleen krijg je bericht terug van dat het is ontvangen ofzo ?

of sturen ze het op met een acceptgiro derbij ?
 
God ik moe er ook nog steeds een, en de 21e moe ik alweer naar school :S , ik bestel er wel een via St.net dan
 
WOW.. €8,95 verzendingskosten voor een agenda van nederland naar belgië..
Is dat niet wat veel?

Is er in België geen winkel of website waar je hem kan bestellen? zdat de verzendkosten een pak naar omlaag kunnen?
 
Heb m inmiddels ook in mijn bezit, gewoon even (laten... (thnx AJ)) halen bij Twins, wel stukje duurder als vorig jaar, nu 13 euros en vorig jaar 9 maar hij ziet er netjes uit en gelukkig met cijferlijst dit jaar:D Alleen ik ging van de week mijn planners even overnemen en toen kwam ik tot de ontdekking dat de weeknummers in het jaar 2006 niet kloppen (vanaf 2007 wel) wel jammer maar goed kan er mee leven... Maar verder mooie foto's en duidelijke opmaak:+
 
Nou ik heb em ff mee besteld @ scootparts.

Kheb wel gezien dat ik bijna beroemd kan worden, sta er notabene 2x in :p
Verder ziet het er weer netjes uit inne, ook al gebruik ik em alleen maar als verzamelobject.
 
Back
Top