ScooterTuning.net geeft een Malaguti special scooter weg !!!

Hij is de deur uit ! De volledig optische getunede Malaguti Firefox met oa Kiesler achtervelg, YSS schokbreker, andere banden, volledige paint, speciale bestickering ed. Kortom, een té vette scooter dus !!

De scooter is netjes opgebouwd door EPC en heeft daar ook in de showroom gestaan. Zondag 6 augustus is hij tijdens de SBO sprint Sittard door EPC verloot !!

Het resultaat !!!
gofast_firefox_1.jpg


gofast_firefox_2.jpg


gofast_firefox_3.jpg


foto_main_1c.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

RedDevil_NL said:
Wie heeft hem gewonnen? Ben wel benieuwd.. Hoe doen jullie dit? Maken alleen de mensen die daar aanwezig waren kans ofzo?

Lees ff boven je ofzo.

En ik vond het wel een beetje vaag dat die kerel zei: degene die vandaag gesmsd hebben maken kans op deze scooter
 
Erwin. said:
Lees ff boven je ofzo.

En ik vond het wel een beetje vaag dat die kerel zei: degene die vandaag gesmsd hebben maken kans op deze scooter

Dat klopt niet,

Iedereen die gesmst heeft, maakte kans, dus ook mensen die eerder gesmst hadden, echter was het grooste deel van de smsjes die dag dus de kans was al redelijk groot dat hij op die dag zou vallen.
 
Gefeliciteerd dan.

Btw, volgens mij zijn we zo wel mooi de 1e site die daadwerkelijk even een scooter verloot :)
 
Erwin. said:
Lees ff boven je ofzo.

En ik vond het wel een beetje vaag dat die kerel zei: degene die vandaag gesmsd hebben maken kans op deze scooter

Tja.. ik heb het hem ook gezegd dat het ook vanaf het begin van de wedstrijd was via de site ed, maar blijkbaar had ie weinig zin te luisteren.
 
Razma said:
Tja.. ik heb het hem ook gezegd dat het ook vanaf het begin van de wedstrijd was via de site ed, maar blijkbaar had ie weinig zin te luisteren.

ofterwijl, mensen die daarvoor hebben gesms't hebben geen kans gemaakt ?:O
 
Willempie said:
ofterwijl, mensen die daarvoor hebben gesms't hebben geen kans gemaakt ?:O

Nee, dat klopt niet wat je zegt... De dj snapte het niet helemaal en zei het verkeerd.

Er is random gekozen van alle smsers. Maar het meerendeel was tijdens de meeting gesmsd.
 
Erwin. said:
Nee, dat klopt niet wat je zegt... De dj snapte het niet helemaal en zei het verkeerd.

Er is random gekozen van alle smsers. Maar het meerendeel was tijdens de meeting gesmsd.

Oke, da's duidelijk.
 
Back
Top