This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scootertuning.net Fok F1 Manager Subleague

ik heb sjees niet gezien (alleen de start), moest leren.. iemand die een korte samenvatting wil geven? 8P

Ik heb ook nix gezien, ik kwam net thuis toen de race voorbij was en heb alleen kleine terugblikken gezien maar niet de start dan maar morgenvroeg ff kijken.

Originally posted by Yaruni
ik heb sjees niet gezien (alleen de start), moest leren.. iemand die een korte samenvatting wil geven? 8P

kut start, ging paar keer verkeerd, later goed, schumacher kwam beste weg, 3 mensen uit de pit vertrokken. pits van ferrari ging paar keer kut, met uiteindelijk fikkie toen schumacher erin stond. het is gaan regenen, verstappen heel vroeg einde.

Vandaag was de laatste grandprix in oostenrijk opzich wel jammer want het is wel een mooie baan met mooie lange rechte stukken.
Formule 1 mogt er niet meer rijden i.v.m met tabaksreclame|( erg dom hebben ze in belgie ook al gedaan

Punten staan er.... veel mensen hebben het slecht gedaan (vanwege uitvallen alonso) ik heb er 226 ofzo:'(

Originally posted by Tommeh
GVD , ik sta nu 7e in de subleague maar als deze punten verdeeld zijn zak ik wel een eind omlaag :'(
En nu 9e ...

Originally posted by Rudy_W
Punten staan er.... veel mensen hebben het slecht gedaan (vanwege uitvallen alonso) ik heb er 226 ofzo:'(
Das nog best netjes, ik maar 182 ...