This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Scooterstop, alles gaat de verkoop in tegen lage prijzen!

Status
Not open for further replies.

BlackRox 2k7

Well-Known Member
Omdat mijn scooter de deur uitgaat maak ik hem optisch en motorisch weer helemaal origineel. Alles komt dus ook lopend van mijn scooter af!

Regels:
- Geen afhakers (anders -1)
- Prijzen staan vast

Yasuni C16
Is nog in erg nette staat, heeft alleen het bekende oppervlakkige roest in de beginbocht (zie je niks van, eenmaal gemonteerd). Heeft altijd in de olie gestaan, is ook mooi bruin zoals te zien is. Compleet met ophanging en flensveertjes! Kan verstuurd worden voor 130 euro incl. verzenden.



- DR70 (home tuned)
Cilinder zit momenteel (werkend) op mijn scooter, wanneer er serieuze interesse is kan hij er af gehaald worden. Ziet er overigens nog perfect uit na zo'n 5000km. Setje is compleet met pakkingen en bougie (NGK BR9HS). Heb zelf de uitlaatpoort en spoelpoorten afgewerkt. Is iets sneller dan een DR70RPM, ook wat hoogtoeriger (getest). Vaste prijs van 80 euro incl. verzenden.

- Malossi Torque Driver
Zorgt er voor dat je geen dip meer hebt na de 30km/u door de rechte spiebanen, kost nieuw 100 euro, te koop voor 60 euro inclusief verzenden.


- DMP sportstuur (clamp + stuur)
Erg net stuur, zoals op de foto te zien is. Is van aluminium maar het lijkt op chroom. Kan verstuurd worden voor 25 euro incl. verzending.


- Koso XR-SRN
Is als nieuw (maand oud), heeft nog geen enkel krasje en is helemaal compleet (bedrading, krimpkousjes, etc.). Kost nieuw 140 euro, voor 110 euro incl. verzenden is hij voor jou!


- Koso LED-achterlicht
Prima achterlicht, werkt naar behoren en alle LED's werken nog perfect. Heeft het E-keurmerk dus het is geschikt voor op de openbare weg. Hij knippert niet onder het rijden, iets wat STR8 lichten wel doen. Is over te nemen voor 25 euro incl. verzending.
 
Status
Not open for further replies.