Scootersprint strijen koninginnedag 2011!

Nee, die is er niet, niet rechtdoor en met fatsoenlijk assfalt in ieder geval ;) Er is nog wel een iets langer stuk dan het huidige, dat ook nog is breder is (op het oude gedeelte van industrieterrein).
 
Nee, die is er niet, niet rechtdoor en met fatsoenlijk assfalt in ieder geval ;) Er is nog wel een iets langer stuk dan het huidige, dat ook nog is breder is (op het oude gedeelte van industrieterrein).


is die weg bij de heinenoord tunnel niks?naast de snelweg zegmaar, aan de kant van de hoekschewaard.enige is dat de vergunning zowiezo lastiger zal worden aangezien het de weg voor fietsers en scooters is richting rotterdam...
 
Er zijn zat mooie banen in de Hoeksche Waard denk ik (Maasdam, naast Campina; Blaaksedijk, Boonsweg; 's-Gravendeel, Mijlweg; Puttershoek, Kuipersveer ....), hoop alleen dat het in Strijen blijft, en anders iig in de Hoeksche Waard. Zie het altijd nog als een vervanging van Klaaswaal vroeger :)
Mijn scooter hield het voor gezien na een aantal sprints, helaas. Wel erg mooi weer weer
 
Klaaswaal zou wel echt old-skool zijn (zelfs voor mijn tijd :p), helaas zie ik hier niet echt een mooie gelegendheid.... Ik denk dat het industrieterrein hier te kort is... (+- 200m ff kijken op maps voor de ruwemaat)

edit:
= dus maar +- 180 ofzo :p
 
400 meter zou wel voldoende zijn :) En wat betreft vergunning rekening houden met volgende dingen:

* Geluidsoverlast
* Of het een belangrijke doorgaande weg is voor openbaar vervoer of brandweer e.d.
* Of het goed af te zetten is

Hengelo is zeker een mooie optie, vergunning is geen enkel probleem :) Maar ik zou het als ik Roy was wel bij de omgeving Strijen houden omdat het daar nu bekendheid heeft!
 
deze sprintbaan kan zeker nog 10 meter naar achter gelegd worden, dat het nogsteeds een 100m baan is maar met 10 meter meer uitloop..
dat zou al een heel stuk schelen :)

maar 150m sprint is daar geen doen :D
 
400 meter zou wel voldoende zijn :) En wat betreft vergunning rekening houden met volgende dingen:

* Geluidsoverlast
* Of het een belangrijke doorgaande weg is voor openbaar vervoer of brandweer e.d.
* Of het goed af te zetten is

Hengelo is zeker een mooie optie, vergunning is geen enkel probleem :) Maar ik zou het als ik Roy was wel bij de omgeving Strijen houden omdat het daar nu bekendheid heeft!


maar mischien een gekke vraag he: waarom wordt er dit jaar dan niet in hengelo gereden? of zouden er dan teveel sprints komen???
 
maar daar kan veranderingin komen (kom zelf uit hengelo) heb nog een paar andere jongens die wel graag mee willen helpen.
 
Ik heb express 2 maten grotere sproeiers erin gedaan zodat het allemaal een beetje heel bleef, en de snaar heeft ook betere tijden gekend.
die tijdsmetingen interesseren me ook niet zo erg, eerst maar is een beetje rijden met dat ding.

dat scheelt echt enkele tiendes....

Ding versnelde gewoon voor geen meter, en ja ik heb het met mijn eigen ogen gezien;)
 
En ik stond naast oscar :p maja ding klinkt wel erg geil, alleen echt hard gaat het idd niet maja :) zolang het maar leuk is toch!?!
 
ach gelukkig is niet iedereen zo slim als jou, zou eruit zien:)

Je hebt in iedergeval een 2 cilinder met een mooi geluid..
 
Ik ben blij dat jij het zegt, en niet iemand met een vol verstand;)

Je wou zeggen dat dat ding er zoveel slechter van gaat lopen?:+

van een sproeiertje groter loopt ie zo slecht nog niet hoor;)

Dit was gewoon drama en accepteer het maar gewoon!
 
Back
Top