This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scootersloop?

Runnertjuh

Faster Than Lightin'
Bestaat zoiets en heb je daar ook een site van? Want een kennis zijn Aprillia is vastgelopen en nu zoekt ie een nieuw blok. Meer info over ze scoot weet ik niet

hou jij lekker je bek dicht als je er niks over weet, wedden dat er zoiets bestaat waar je scooters met schade vandaan kan halen

zoekt en gij zult vinden.

Hovingh is hier al zo vaak ter sprake gekomen, beetje dom
dat je dat nooit is opgevallen. Verder is er ook een dewd die altijd op ibasterd adverteert met blokjes enzow. (Jorick heeft daar de basis voor ze race-phantom weg)

Kornet in Hellevoetssluis. Hun internetsite staat op scooter.pagina.nl

mzzzzzzzl Raymon (oh ja kijk uit dat je niet zwaar afgelegd wordt)

Ja hovingh, hehe die site met die toffe .wav file van die Aera51 .. Mop, mop, MooooooAAAAAAAAAAWoooom hiha

SvR

Originally posted by Runnertjuh:
hou jij lekker je bek dicht als je er niks over weet, wedden dat er zoiets bestaat waar je scooters met schade vandaan kan halen

Hee aap niet zo brutaal!
Hij lacht ws alleen maar omdat je dus ECHT NIET je gehele carter hoeft te vernieuwen als je een vastloper hebt gehad. Alleen in geval van gebroken zuiger oid zou het nodig KUNNEN zijn...

in Geldrop zit er een: Junior Bromfietssloperij... (eigenlijk Van de Kinderen)
Dit zijn wel ongelooflijke afzetters...

achterlijke randdebiel, beetje debiele onzinnige kutvragen komen stellen en dan nog een smoel hebben van hier tot aan die kutsloperij van je.
donder alsjeblieft op, gasten als jij, mensen die hun complete blok willen vervangen na een vastlopertje, kunnen we missen als kiespijn.
ga eerst maar eens die scooter bekijken, iig de cilinder, ga em dan laten honen of koop een nieuwe, en haal het vooral niet in je stomme harses hier terug te komen als je zulke idiote vragen gaat stellen.
henk.

[This message has been edited by speedfreak (edited 09 June 2001).]

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hoezo dat dan, PIN?

Greetz.

stel dat de zuiger is gaan splinteren of het naaldlager ofzo, dat komt dan lekker in je carter en gaat de boel daar lekker opvreten...

dank u

eej ik dacht alleen niet dat ik het over mezelf had, lezen moet je... mijn scoot is niks mis mee ik vraag dit voor iemand die geen i-net heeft

Originally posted by -=PIN=-:
Hee aap niet zo brutaal!
Hij lacht ws alleen maar omdat je dus ECHT NIET je gehele carter hoeft te vernieuwen als je een vastloper hebt gehad. Alleen in geval van gebroken zuiger oid zou het nodig KUNNEN zijn...

nou oke als hij dat bedoelde, mijn excuses!

Originally posted by Hebo_NRG:
stel dat de zuiger is gaan splinteren of het naaldlager ofzo, dat komt dan lekker in je carter en gaat de boel daar lekker opvreten...

Hehhe, ik had vorig jaar na de zomervakantie, ook ene verpslinterde naaldlager, die stukjes deden niet echt veel goeds aan me cilinderwand. Maar me blok is nog piekgaaf. Het kwam namelijk niet onder me zuiger. Toen ik het zootje demonteerde hield ik me blok ook schuin, dus viel alles er naast.

SvR

Originally posted by Sjoerdyo:
Ja hovingh, hehe die site met die toffe .wav file van die Aera51 .. Mop, mop, MooooooAAAAAAAAAAWoooom hiha

SvR

het ging meer van: mwoap mwoap.....mwooooooaaaaAAAAAAAaaaaaapppppp Whoehoe

Was echt wel een vet geluidje wat daar uit kwam

Greetz

vet ? vodn het maar gaar klinken, bovendien stond op die site dat er een bidalot S2 onderzat, maw dat kan nooit vet gaan.
Originally posted by Daanje_70MHR:

Greetz

Originally posted by Daanje_70MHR:

Greetz

Oh was het woehoe...

SvR

http://j.kornet.tripod.com/

Kornet zit in Hellevoetsluis meest dichtsbijzijnde bij rotterdam, maar pas op met deze gasten zij probeerden mij een frame te verkopen met een verroest nr !!

Originally posted by Runnertjuh:
Bestaat zoiets en heb je daar ook een site van? Want een kennis zijn Aprillia is vastgelopen en nu zoekt ie een nieuw blok. Meer info over ze scoot weet ik niet

------------------
KYMCO DJ 70cc