ScooterForum.net Stickeractie !

Status
Not open for further replies.
Speciaal voor forummember leden deze stickeractie... ! -:-
Via dit topic kan je je eigen stickers laten maken voor je scooter ! Een leuke tekst, logo van onderdelen, een speciale volledige custom made set of het logo van je scooterclub...

Het zijn gesneden stickers, dus allemaal losse letters of echt gesneden logo in één kleur. Dus géén gedrukte sticker met achtergrond ofzo.

Helaas zijn er wel een aantal voorwaarden aan verbonden dit keer wegens negatieve ervaringen met bestelde stickers in het verleden...
- Betaling vooraf. Indien betaald zijn ze snel op de post en bezorgd !
- Geen gezeur van hoeveel kost dit en dat. Als je geld hebt kan je bestellen en het zal heus niet duur zijn. Dat weet geloof ik ondertussen iedereen al die stickers een keertje heeft ontvangen. Ik doe dus geen 'offertes' uitzoeken waarna er toch nix besteld wordt ofzo.

Hoe bestellen ?
- Hieronder vermelden wat je wil (voorbeeldplaatje/logo, de kleur en de exacte afmetingen)
- Indien je makkelijk en snel een sticker wil kan je hem voorbereiden met een JPG file in zwart-wit zo groot mogelijk. (liefst 2000 pixels breedte) of het juiste font aangeven voor teksten (bijv. via een goede site als www.fonts4you.nl)
- Daarna je adres pm'n en welke bestelling je had gedaan, dan PM ik het rekeningnr terug. That's it.

Kleuren: oranje, zilver, zwart, wit, geel, goud, fluor, paars, etc... (géén chroom meer)

Korting bij bestelling van stickers voor je clubje, tuning team of wat ook... !

Wees creatief en maak er toffe ontwerpen van !

Voor mensen die logo's zoeken:
het stickerboek :
http://forum.scooterforum.net/forum/showpost.php?p=1826568&postcount=598

(bestellen kan dan met het bijhorende nr + afmetingen + kleur)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

volgens mij gebeurt er weinig met die stikkers, al n paar pm'metjes gestuurd maar ik hoor(tot op heden) niets.

gewoon simpel et hebo logo @ 115 x 450 mm (heb eigen voorbeeld)
kun je lezen?


de eerste post

Hoe bestellen ?
- Hieronder vermelden wat je wil (voorbeeldplaatje/logo, de kleur en de exacte afmetingen)
- Indien je makkelijk en snel een sticker wil kan je hem voorbereiden met een JPG file in zwart-wit zo groot mogelijk. (liefst 2000 pixels breedte) of het juiste font aangeven voor teksten (bijv. via een goede site als
- Daarna je adres pm'n en welke bestelling je had gedaan, dan PM ik het rekeningnr terug. That's it.

en hoeveel pm's had je gestuurd?

1 ja afgelopen maandag

zolang je hier niks post krijg je ook geen antwoord terug.

als het zo simpel is bestel ze dan lekker bij een ander die kunnen dat dan vast en zeker ook wel.

op klanten zo als jou met die mooie praatjes zitten we niet te wachten iig.

veel plezier bij het volgende sticker bedrijf!!!!!!!!
 
Last edited:
Als je niet op de juiste wijze besteld voel ik me ook niet geroepen om te reageren op de pm's.

Daarvoor kan ik mijn tijd (kostbaar) wel voor andere dingen gebruiken

Ik zet het voor ckerheid nog maar keertje neer;

Graag 1x zwarte viziersticker (met witte letters is dat toch?)
En 1 Scootertuning.net Textielbanner!

Thx, Stamprox.
 
op klanten zo als jou met die mooie praatjes zitten we niet te wachten iig.

veel plezier bij het volgende sticker bedrijf!!!!!!!!

lekker vriendelijk zeg...

en nee sorry ik heb de 1e pagina nie tgelezen, heb geen zin om 35 paginas door te gaan spitten om te kijken of er toevallig 1 dingetje gezegd is.

ik heb er idd 1 gestuurd na maandag, maar voor maandag stuk of 5?!?! maja kan ook best aan mn pc liggen, heb n beetje problemen op t moment.

en op geen reacties gesproken, k heb ook wel es iets gezien over spandoeken, petten en t shirts meende ik, diverse pms gestuurd, resultaat, geen resultaat dus.....nooit iets op gehoord.

en ik vraag gewoon wat het kost, ik wil hem zoiezo hebben, dus... tenzij het achtelijke bedragen worden zoals 95 euro ofzo. dus als je onder of rond de 20 euro incl blijft dan heb je een klant







maar ontopic maar weer.

dit logo dus:



op formaar 115 x 450 mm

dat rooie mannetje moet waarschijnlijk los gedrukt worden, gaat dit niet met drukken dan gewoon helemaal zwart. die rode rand er omheen mag gewoon zwart zijn, is dit mogelijk??

evt wil ik het wel aanpassen zodat het makkelijk te drukken is.

graag nu wel antwoord, via dit of pm
 
Last edited:
Als jij geen zin hebt om het door te lezen hoe het werkt moet ik maar gewoon aanvaarden dat je niet op de juiste wijze besteld ?

en als je 'iets' hebt gezien over spandoeken enzo.
Heb je wellicht ook de hele vele reacties gelezen van mensen die juist verbaasd reageren op de snelle levering en meer van die dingen. Tientallen mensen met die ervaring zie mijn trader rating...

De merchandise hoort bij het bedrijf st.net en zal steeds altijd snel geregeld worden. Stickers zijn hobby en gewoon mijn passie voor grafisch werk, alleen door de bergen werk voor st.net kan ik dit geen prioriteit geven en kan het soms héél snel gaan of kan het soms even duren. Dat is te nemen of te laten.

en omdat ik een redelijke levertijd in korte tijd niet meer kan realiseren wegens sbo en st.net gaat dit topic een tijdje op slot.

Ik ben momenteel bezig met het afsluiten van het magazine, dus ik kom er verder op terug.
 
met iets gezien van die spandoeken bedoel ik dus diverse pm,s maar zonder reactie.

die stikker heeft geen haast, dus doe alles rustig aan.

p.ws. als ik geen zin heb om alle 1027 posts door te lezen, tja... ga dan niet tekeer terwijl er niets aan et handje is...

naja ik hoor et wel een keertje
 
waar het mij om gaat is dat je praatjes hebt terwijl dat je de regels niet nageleefd hebt.
schijnbaar heb je daar ook helemaal geen zin in aan je recatie te zien dus dan zeg ik dat ik niet op jou zit te wachten.
dus als jij geen zin hebt om iets door te lezen heb ik ook geen zin om snel of uberhaupt te reageren op jou.

maargoed razma heeft gezegd dat ze erop terug wil komen dus je hoort het nog.
de banners zijn nog steeds te koop en daar kun je mij ook voor pm'n.
 
waar het mij om gaat is dat je praatjes hebt terwijl dat je de regels niet nageleefd hebt.
schijnbaar heb je daar ook helemaal geen zin in aan je recatie te zien dus dan zeg ik dat ik niet op jou zit te wachten.
dus als jij geen zin hebt om iets door te lezen heb ik ook geen zin om snel of uberhaupt te reageren op jou.

maargoed razma heeft gezegd dat ze erop terug wil komen dus je hoort het nog.
de banners zijn nog steeds te koop en daar kun je mij ook voor pm'n.

praatjes hebben terwijl ik de regels niet naleef, t is ook allemaal weer een lekker verward zootje hier. en ik heb idd geen zin om 1000+ antwoorden door te lezen om er dan op pagina 799 oid achter te komen dat iets zo werkt.

en uberhaubrt rageren, tja ik merk het isdd, je hebty nog nooit ergens op gereageert terwijl ik dus wel al diverse pms gestuurd hebt, lekker is dat.....not

maja ontopic maar weer, ik zie(waarschijnlijk niet) wel een keer reactie tegemoet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top