Scooterclub

C

Cr!ppl3

Guest
Yo gasten,

Ik zoek mensen die in de buurt wonen van Duffel (Mechelen en omstreken :D) om een scooterclub op te richten. Geintereseerden pm mij of mail naar criplexjah@hotmail.com.

Thnx & Gr33tz

Cr!ppl3
 
Advertisement - register to remove this

zozo, een echte club.. nou nou.. en nog wel uit de omstreken van Mechelen.. poeh poeh 8P 8P

(heb ik stiekum ook altijd al lid van willen worden :p)
 
in Belgie heb je vaker clubs...

meestal activiteiten samen... uitgaan, wat gaan drinken, keertje gaan bowlen, samen sleutelplaats etc...
.. of samen naar een meting enzo enzo

Altijd gezellig hoor :)
 
Originally posted by Razma
in Belgie heb je vaker clubs...

meestal activiteiten samen... uitgaan, wat gaan drinken, keertje gaan bowlen, samen sleutelplaats etc...
.. of samen naar een meting enzo enzo

Altijd gezellig hoor :)

Daarom:!
 
idd.. zo'n 'clubje' zoals jullie t' noemen vorm je vanzelf als je wat vrienden heb die het zelfde doen :D Zelfde met Boyd, Joost en Ik.. We hebben ooit eens 3B-R opgericht omdat het ons wel leuk leek aangezien we vaak samen sleutelde enzo :)
 
Ja ongeveer, maar het probleem is dat ik hier niemand in de buurt ken met een scooter/brommer ! Ik woon namelijk 10 Km van mijn school en al mn vrienden wonen dus ook 10 Km van hier :() En daarom wil ik ook een club oprichten. Want wie weet zitten er genoeg in de buurt maar ik kom ze gewoon niet tegen en dan dacht ik, laat ik eens een scooterclub oprichten en kijken wie geintereseerd is.

En dat van clubpas da hangt er vanaf hoeveel mensen reageren ik ga geen clubpassen laten maken voor 2 personen he.

Alvast bedankt en Gr33tz
 
in antwerpen zitten er verschillende...
Zo ver is dat ook niet uit de buurt bij Duffel. Ikzelf woon in Reet dus kom wel effe langs als je een "club" hebt ;)

Jongens zit hier nu niet zo te zeiken over st.net club enzo deze jongen stelt gewoon een simpele vraag...
 
ech dieter, je denkt nu misschien dat ik in mn poep en plas fase zit ofzo 8P, maar de plaatsnaam Reet vind ik zo uberdroog :W

"ik zelf woon in Reet" :D
 
Back
Top