Scooterbelang zoekt stem. Wat vind jij dat er moet veranderen voor de scooterrijder?

SCOOTERBELANG

Scooterbelang
In september gaan we weer naar de stembus. Scooterbelang wil graag aan de politieke partijen laten weten waar de scooterrijder behoefte aan heeft. Daarom zijn we op zoek naar jouw mening. Vertel ons wat jij vindt dat beter kan op het gebied van scooterbeleid? Voel jij je veilig op de scooter? Zijn de verkeerssituaties duidelijk genoeg voor scooterrijders? Heb jij (haalbare of niet haalbare) oplossingen? Hoe meer input van jullie, hoe beter wij jullie stem kunnen laten horen. Alvast bedankt!


stichting Scooterbelang
 
Advertisement - register to remove this

Wat hebben jullie nu aan punten?

Wat is de missie en visie die jullie voor ogen hebben?

En vooral, wie zijn jullie?
(dit is niet al kritiek, maar meer introductie is denkik wel leuk om te weten wie of wat).

Zelf vind ik het belangrijk dat het scooter rijden niet teveel aan banden moet worden gelegd om het een betaalbaar alternatief te houden. Mensen gebruiken het voor woon-werk(school) en de laagdrempeligheid moet belangrijk blijven.
 
Hi Bas, ik zal morgen een introductie plaatsen. We zijn scooterbelang begonnen omdat we vonden dat er de laatste tijd wel heel vaak in de media een soort van scooterbashing plaats vond. Met name bepaalde belangergroeperingen met sterke banden met de politiek waren structureel bezig de scooterrijder in een kwaad daglicht te plaatsen. Toen zijn we op zoek gegaan naar een organisatie die zich inzet voor de scooterrijder (als voor fietsers, wandelaar, autorijders, ect) maar dit was er niet of konden we niet vinden. Daarom zijn we scooterbelang begonnen. Een organisatie voor acooterrijders, die het opkomt voor de scooterrrijder. Nu proberen we te polsen wat er onder de scooterrijer leeft en hoe we de veiligheid vN de scootrijder kunnen verbeteren en watdoen aan het imago. Daaarom hebben we deze oproep geplaatst om de de rijder zelf te horen wat zij vinden dat er verbeterd kan worden.
 
ik vind het eigenlijk wel een beetje stom om je dan scooterbelang te noemen , aangezien er ook velen zijn die op een schakelbrommer en andere automaten dan scooters rijden! En die steun zou je goed kunnen gebruiken!!

en ik denk ook niet dat je met de taal die jij neerzet echt serieus word genomen , meer de zoveelste met een grote mond die het zat is...

en dat snap ik , maar als je al zo komt binnenvallen op een forum , een introductie is inderdaad imo wel op zijn plaats! schept wat meer duidelijkheid en dan word je misschien (!) ook wat serieuzer genomen! Niet om je af te kraken , meer om je even na te laten denken hoe de bovenstaande berichten over het algemeen overkomen.
 
Hi Melf, dank voor je reactie. Altijd leerzaam ;). Maar hoe bedoel je overkomen, bij wie en waarmee. Ben tot nu toe nog weinig mensen tegengekomen die een tegengeluid laten horen. Jij wel? Laat me weten want op deze mensen zitten we te wachten. Dus laat maar doorkomen.....
 
Hi Melf, dank voor je reactie. Altijd leerzaam ;). Maar hoe bedoel je overkomen, bij wie en waarmee. Ben tot nu toe nog weinig mensen tegengekomen die een tegengeluid laten horen. Jij wel? Laat me weten want op deze mensen zitten we te wachten. Dus laat maar doorkomen.....

Om te beginnen is het handig om na te komen als je een belofte doet ;) Heb je wat meer info op de vragen van me?
 
Back
Top