ScooterBase.net is back !!!

Yes... en hoe !!!!
Nog enkele dagen en de volledig vernieuwde ScooterBase.net wordt officieel gereleased... !

... en wel op maandag 26 februari ...

Het is niet zomaar een upload-je-foto-en-wat-info website meer, maar een volledig volwaardige community met talloze opties. Vriendenlijsten, meerdere scooters per profiel mogelijk, makkelijk uploadsysteem met tekst per foto mogelijk, uitgebreide mogelijkheden bij berichten, uitgebreide en goed werkende search enzo enzo....
Eigenlijk te veel om gewoon even hier op te sommen.

sb_screenshots.jpg


Kortom, maak alvast nieuwe foto's van je project(en) en verzamel informatie voor je nieuwe profiel !

SB.net gaat ook internationaal (meerdere talen) met promotie in verschillende buitenlandse magazines en met nieuwe samenwerkingen met verschillende bedrijven !


Uiteraard hebben we ook nieuwe mensen nodig die gemotiveerd ScooterBase.net willen moderaten en zich willen inzetten om alles up-to-date te houden. Heb je interesse om nieuwe profielen te controleren, berichten te lezen en/of verwijderen en SB.net en alle members te helpen om verder te groeien ? Meld je aan via info@scootertuning.net met je motivatie !

Uiteraard is SB.net v2.0 niet zomaar ontstaan...
De volledig nieuwe site is gebouwd door Kees (aka Kees, of former 'wipkip' :p) en Roger (TuxBeatz) voor de programmering. Absoluut hulde voor deze state-of-the-art website :W Design is done by st.net
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hallo razma,

Leuk uitgelegd ik wil even zeggen dat ik nu ook op scooterbase.net een nieuwe index heb gemaakt met wat nieuwe informatie en een count down tot 26-02-2007

Zijn er vragen over die nieuwe scooterbase.net??

Dan kun je altijd hier reageren. Ik ben een van de programmeurs dus ik zal ook uitleg geven op jou/jullie reacties.
 
Dit is helaas niet het geval door de extreme veranderingen in scooterbase.net database en website zelf zijn wij genoodzaakt om helemaal opnieuw te beginnen. Ook na de harde schijf crach zijn alle afbeeldingen verloren gegaan,sorry voor het ongemak!
 
Hier maak ik zeker een account aan. Hopend word deze site bekender dan dat *** scooter-freaks. Ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien en hopend dat je goed duidelijk je info er neer kan zetten.

En het is vooral erg mooi dat je meerdere scooters er op kan zetten op 1 profiel.
 
krijgen wij mss ook wat meer screenshots :D of moeten we echt wachten tot de 26ste ? ziet er wel veel belovend uit. mooi werk

Heyy THEIS,

Ik weet niet wat je wilt zien? Maar we willen natuurlijk een beetje de spanning erin houden want het word een grote verrassing dat kan ik je garranderen!
 
Is het toegestaan ook oude scooters van jezelf te plaatsen? Heb inmiddels niets meer :)

Waarom zou je je oude scooter laten showen? is beetje raar voor de andere jongen/meisje die nu die scooter heeft en het is dus overtollige data, de meeningen verschillen nog maar voor nu nog een ja :) als er maar foto's bijzitten
 
Last edited:
Lijkt mij geen probleem hoor om een oude profiel te plaatsen, het is immers een oude scooter van je geweest. Ik laat dit liever aan Inne/crew over.

Voor de rest, moeten we nog even knallen op de laatste kleine punten en dan is het "af". De bedoeling is wel dat er voldoende (technische) updates komen, om de site blijvend te vernieuwen met opties.

Dit alles was niet mogelijk zonder heeel veel Go Fast te drinken :D
(bedankt voor al die blikjes go fast + bananensap inne :* )
 
Back
Top