This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterAttack Weekend - 30 september '06

Masterlijk weekeinde! Spion met Mahco gespeeld in de tribune, en lekker lam worden uiteraard... Knallen op de ring was ook erug vet, veel mensen op de plaat zien gaan.. waarbij het lachen soms niet beheerschdd kon worden

leuk om te zien dat tedeschi met een leonelli buitenrotor knalt, geeft iig stof tot nadenken..

@ de rest van de lui: Op naar de volgende !
 
Heerlijk weekendje gehad


Ergerde me de middag vollop aan elke duitser..Was gewoonweg TE druk, gelukkig merkte ik daar weinig van toen paul (de man hierboven) en ik de nodige alcohol nuttigde,

toen heerlijk wezen banken, en wat NX gespoten bij brommer van thijs. Ook gewoon gas bijgeven nadat hij al de vertanding uit was gelopen, Heerlijk!!!

pic zegt genoeg ? :W



Wel een duur weekendje geworden na wat domme dingen

grtz
 

van SA.forum
 

idem
 
Enigszins toch wel jammer dat ik dit moest missen. Denk alleen dat marco gelijk heeft en dat het TE druk was. Mensenmassa op de foto daar... :X
 

Dänke sehr..
 




Flink nog wat werk aan de winkel voor mij zie ik. Afgezien van de kleur en de chrome velgen, écht een super apparaat. 8):W
 
Ik heb ontzag voor dit zadel :

[IR]http://www.scooterspace.de/bilder/2006-10-01/1159708972_1073790743.jpg[/IR]

Das een beetje wat ik in gedachten had ,

Daarintegen vind ik de voorkant weer zo std .
 
Zitten toffe scooters tussen . Vooral die Booster en Slider/Stunt vind ik qua afwerking echt te mooi! Stevige competitie voor Februari '07
 
Zoo er zitten echt meesterlijk vette scooters tussen! Ik dacht anno 2006 is het onmogelijk om origineel te zijn.. maar ik zie het alwel weer :W