Scooter wilt niet rijden..

Royal D

Well-Known Member
Ik heb gister me blokie opgebouwd met als volgende setup:

Gilardoni evg
21mm del
mhr2000
delta clutch
gia Shot
Hebo snaar

Maar nu mijn probleem.. Na een paar keer kicken ging hij aan en heb ik hem even 2 min ongeveeer stationair laten lopen.. maar als ik gas geef komt hij gewoon niet vooruit.. ik snap niet wat het zou kunnen zijn bougie vonkt enzo

Afstelling tot nu toe

sproeier 115 met powerfilter
gele drukveer
rode trekveren
4.4 grams rollen

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

*edit: als ik met 90 sproeier rijd en powerfilter gaat hij niet aan....
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Spasta said:
en wat heb je er nou aan gedaan?
std. luchtfilter en sproeier 90?

stnd luchtfilter krijg ik er niet op :S maar idd sproeier 90 met powerfilter liever rijd ik met stnd filter iemand oplossing voor? hij is alleen wel wat klein voor powerfilter lijkt me...
 
volgens mij heb je een massa probleem.... had ik ook tijdje terug precies hetzelfde gezeur wel stationair lopen en mijne reed dan wel maar niet harder dan 30 op top (met een mhr team cilinder) toen ging ik nadenken (jaja...) en og... me massadraad was nie aangesloten....
 
idd dat wat speedwous zegt kan cker kloppen, even van af je frame( stukje waar je het draadje plaatst even opschuren, zodat de massa niet verstoord wordt) en het andere eind tussen je carterkap en je blok doen.

kan trouwens ook aan luchtstel-schroef liggen, met powerfilter heb je een andere luchtaanzuiging. zulke dingen kan je even proberen.

suc6 :d
 
Oke mar nu rijd hij wel met 90 sproeier dus en powerfilter alleen stotter hij nog wel aan het begin en als ik volgas rijd ook nog ietsjes.. dus ligt volgens mij aan me sproeier... ik wil stnd filter gebruiken omdat dit gewoon beter is voor me blok en portemonee dus moet ff kijken wat voor sproeier ik nodig heb daarvoor.. maar iig bedankt voor alle reacties
 
en die bougie zou ik zeker veranderen een denso is tog voor als je scoot warm is en niet om gewoon mee te rijden ik zou je tog nog een ngk aanraden zowiezo om te proberen want stotteren kan benzine zijn maar is 9 van de 10 keer tog door je bougie ....
 
waarom koop je niet gewoon even een NGK9 bougie? Dan weet je meteen of het aan de bougie ligt als die dan nog steeds hetzelfde doet;)

Kunt ook eens proberen met je gasnaald te spelen, niet dat het echt veel zal helpen, maar kunt niet meer als uitproberen..

Groeten,
Gavin!
 
Back
Top