Scooter wil niet starten

Dian Hoogendam

New Member
Ik heb even een vraag, ik heb mijn scooter uit elkaar gehaald, nieuwe pakkingen, nieuwe zuiger erin gedaan. Nu is alleen het probleem dat hij niet meer wil starten. Vacuüm werkt, bougie wordt alleen zelfs niet vochtig. Carberateur is schoongemaakt. Nieuw membraan erin gedaan maar nog steeds niks, iemand enig idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Je vacuüm werkt, hoe heb je dit getest? Door te zuigen aan je vacuümslang of kicken met benzineslang los? In beide gevallen zou er benzine uit moeten komen.
 
Alleen de zuiger , of ook de cilinder . Als je alleen de zuiger hebt vervangen , heb je dan de slotspeling van de veren gemeten , op drie hoogte 's in de cilinder ? En hoeveel compressie heb je ? Je hebt dus met kicken te weinig vacuum .
Slotspeling heb ik niet gemeten, compressie wel, die zit op 10 bar
 
Dat zou genoeg moeten zijn , je kan eens proberen om een slang aan je benz ansluiting van de carb te hangen , en zo de vlotterkamer te vullen , met een kleine trechter eraan . Om te kijken of hij loopt . Kun je ook even op valse lucht testen , of dat de oorzaak is , van het
ontoereikend vacuum .
 
Dat zou genoeg moeten zijn , je kan eens proberen om een slang aan je benz ansluiting van de carb te hangen , en zo de vlotterkamer te vullen , met een kleine trechter eraan . Om te kijken of hij loopt . Kun je ook even op valse lucht testen , of dat de oorzaak is , van het
ontoereikend vacuum .
Ga ik testen
 
Back
Top