Scooter Weekend 2011 Germany

Ik lees trouwens net dat er zondag alleen maar op de Müllenbachschleife gereden kan worden.
Dat is maar een klein deel van het GP circuit. Dus daar hoef je niet voor te blijven.

16e3e2ffd7.jpg
 
@ Tom.#86
prima.. wou ik nog 1 ding zeker weten, moest je nou in schrijven voor de camping of is het gewoon aan komen en lappen
 
Last edited:
hoe groter hoe beter ! binnekort gewoon de benzine slang direct in het carter kiepen.. geen gezeik meer met afstellen enzo!
mop mop gas erop +ralf+

met de 36 had ik vandaag al een sterkere opbouw, maar toen na 2 weken afstellen en rommelen zei Pieter, ik heb nog wel iets: en dit is de eerste carb die naast een keihin 28mm zo schuin kan staan...weet niet of die de bak leeg trekt, maar dat zien we morgen wel.
 
Ik heb lekker twee carbs, 56mm:W

Vandaag de circuitslet klaar gemaakt, alleen nog bandjes omwisselen en dan issie klaar.

Donderdag de tweepitter afstellen en wat dingen testen, kijken of er 36+ inzit en de overbrenging deze keer heel blijft.
 
Gister de GRC mini gp weer aan de gang geholpen.

Alleen vraag ik me af of ik wel de baan op kom met dat ding.

Het is natuurlijk geen scooter officeel maar wel een brommer blok.
 
Gister de GRC mini gp weer aan de gang geholpen.

Alleen vraag ik me af of ik wel de baan op kom met dat ding.

Het is natuurlijk geen scooter officeel maar wel een brommer blok.


heb je gezien waar duitsers mee aankomen.. bmxjes met scooterblokke eronder gebakke.. je.komt echt wel.met dat ding de baan.op
 
Back
Top