scooter vonkt niet

Samma

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb hier een malaguti phantom F12.
ik had me scooter gestart, hij liep gewoon, 2 minute later zette ik hem uit en wou m 3 minute later weer starte maar hij deed het niet meer. Toen even rond kijken en kwam er achter dat hij niet meer vonkt. Heb een nieuwe ontsteking, cdi+bobine en een nieuwe bougie gemonteerd maar nou vonkt hij nog steeds niet.
Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Mvg Sam.
 
Advertisement - register to remove this

Niet altijd, bij mn neos is het iig zo dat als de accu eraf ligt alles vaag doet door (het ontbreken van) de massa...

mja, dat verklaard nog steeds niet waarom deze niet vonkt... Zit je bougiedop nog goed vast, geen maffe losse kabels (anders dan evt accu) en zit er nergens los contact/roest ofzo?
 
Kijk ik was er bij het ging zo.
alles nieuw er opgezet cdi/onsteking.
kijken of hij vonkt pop ja hoor alles deed het kicken en hij deed het.
effe warm draaien effe uitgezet,koelkap er opgezet alleen die koelkap zat vast met 3 inbusjes wij er indraaien zit er op proberen te starten, wtf kickstart staat vast effe cilinder voelen whow best heet eigelijk hij is ac,
nee toch kan toch geen warmloper zijn.
afijn cilinder er af halen niks aan de hand he wat kan het dan zijn?
vario ect alles er zoon beetje af en nog niks.
toen zij ik wat had je er als laatste op gezet? uuh de koelkap die er af en jahoor hij kon weer kicken.alles er weer opgezet starten deed hij niks..geen vonk.
onsteking zat een beetje een schaafplekje van die te lange bout lijkt me.
onsteking terug gestuurd naar scootparts die hadden hem gemeten en hij bleek gewoon goed te zijn,alle stekkers gecheckt extra massa,meschien cdi ? of toch de onsteking.
alles door meten moeten we een heel eind komen
 
Back
Top