scooter viel uit in 1 keer

Kevin - Vuurvosje

Malaguti F15 Owner
ik vroeg me af of hier iemand wist wat er aan de hand zou kunnen zijn met me scooter.
ik reed normaal maar hij ging steeds langzamer totdat hij uit viel.
ik probeerde hem weer te starten maar dat lukte niet.
nu thuis gekeken of de bougie vonkt dat doet hij en hij krijgt ook bezine.
verder is alles zo als het eerst was,, ik snap er helemaal niets van.

bvb dank kevin
 
Advertisement - register to remove this

warmloper? kun je wel gewoon kicken? als ik he top het eerste moment zou zeggen zou ik zeggen een warmloper, vooral omdat hij het steeds minder ging doen en toen er mee nokte, ik had ook z'on zelfde geval alleen dat waren de lagers, maar daarna kon ik hem wel starten, alleen hij rammelde een beetje:p
 
Bij een warmloper valt hij uit, en kun je hem daarna gewoon weer starten.
Als hij steeds minder hard krijgt hij over het algemeen gewoon geen benzine meer.

Heb hetzelfde gehad toen mn vacuumslang van mn carb was gelopen En ook toen ik was vergeten te tanken 8P
 
Cipher said:
Bij een warmloper valt hij uit, en kun je hem daarna gewoon weer starten.
Als hij steeds minder hard krijgt hij over het algemeen gewoon geen benzine meer.

Heb hetzelfde gehad toen mn vacuumslang van mn carb was gelopen En ook toen ik was vergeten te tanken 8P

Je kan 'm niet altijd weer starten hoor, en dat weet ik uit eigen ervaring.
 
Na een warmloper over het algemeen wel, na een vastloper helaas niet nee. Dat heb ik geweten toen ik 2uur lang naar huis kon lopen :|
Maar bij een vastloper gaat het ding niet steeds langzamer lopen tot hij uitvalt.. maar is het gewoon in 1 klap over.
 
Cipher said:
Na een warmloper over het algemeen wel, na een vastloper helaas niet nee. Dat heb ik geweten toen ik 2uur lang naar huis kon lopen :|
Maar bij een vastloper gaat het ding niet steeds langzamer lopen tot hij uitvalt.. maar is het gewoon in 1 klap over.
als je een warmloper hebt, en je zuigerveren zitten vast gebakken in je zuiger heb je geen compressie meer en wil ik hem jou wel eens aan zien krijgen, dat ligt er echt aan hoe ernstig
maar alsnog, ff controleren heb je meer aan dan gegis hiero..
 
Jules said:
als je een warmloper hebt, en je zuigerveren zitten vast gebakken in je zuiger heb je geen compressie meer en wil ik hem jou wel eens aan zien krijgen, dat ligt er echt aan hoe ernstig
maar alsnog, ff controleren heb je meer aan dan gegis hiero..
Heb ook al warmloper gehad en kon hem daarna gewoon weer starten...
Tis al te zien in welke situatie enzo
Dit zal wss een warmloper zijn ;)
 
Cipher said:
Als je zuigerveren vermolten zijn noem ik het een'vastloper :X

tja, ik had tijdje terug doordat mijn benzine op was een vast gesmolten veertje... zuigertje heb ik er weer bovenop geholpen en met de cilinder was niets aan de hand.

dan krijg je hem idd niet meer aan ;) + ik vind het niet egt vallen onder een ''vastloper''

@ thunderdometim : hoe kan je dat nou zeggen ? :X
 
JasperdB said:
tja, ik had tijdje terug doordat mijn benzine op was een vast gesmolten veertje... zuigertje heb ik er weer bovenop geholpen en met de cilinder was niets aan de hand.

dan krijg je hem idd niet meer aan ;) + ik vind het niet egt vallen onder een ''vastloper''

@ thunderdometim : hoe kan je dat nou zeggen ? :X
idd, vastloper is in mijn ogen cilinder in de prullenbak of honen/nieuwe wand dampen...
 
Back
Top