Scooter vervoeren in achterbak

Richard Ed

New Member
Goedemiddag, ik heb een PGO rodoshow gekocht, alleen moet die zo'n 70km verderop vervoerd worden. Ik heb helaas geen aanhanger of bus, maar deze scooter is redelijk klein dus ik vroeg mij af of dit ook in een achterbak van een auto vervoerd kan worden. Het gaat hier over een golf 5 station. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb laatst een Sym orbit 2 vervoert, een vrij grote scooter in een Ford focus station uit 2006. Auto zal vrij vergelijkbaar zijn denk ik, haal wel de benzine eruit.
 
Tip 1, huurbus of huuraanhanger.
Tip 2, alle vloeistoffen eruit en alsnog deugdelijk vastzetten, je wil de scooter niet in je nek bij een aanrijding.
Groet,
 
Denk als je dat ding in een Golf Station gaat proppen , je aardig wat kapschade aan over gaat houden .
Beter advies van Harr opvolgen.
Of mee naar huis rijden ALS... dat ding loopt.
 
Dank voor de reacties. Deze scooter heeft al wat schade aan de kappen, dus dat is niet zo een probleem. Ik zal inderdaad de benzine eruithalen en scooter wel vastzetten zoals Harrr zei. Auto heeft helaas geen trekhaak dus een aanhanger zal niet lukken.
 
waarom heb ik t idee dat die scooter van de veluwe moet komen......? ;-)
het idee is alweer weg.... sorry
 
Last edited:
Wat is er mis mee om met die brommer gewoon naar huis te rijden?
Of ben je bang dat hij dit niet gaat redden?
Want een brommer achter in een personenauto te proppen maakt meer kapot dan alcohol kan goedmaken. (Quote van een well known member. )
 
Ze komen bij mij A.S Vrijdag een Grand-Dink ophalen die ik gereed heb gemaakt .
Van af Dordrecht word er mee naar Haarlem gereden . iets meer dan 110 Km.;)
 
waarom heb ik t idee dat die scooter van de veluwe moet komen......? ;-)
het idee is alweer weg.... sorry
Daar zou je nog wel gelijk in kunnen hebben! Overigens heeft de scooter nog geen uitlaat en maakt deze nog een takkeherrie. Vandaar dat ik er nog niet mee kan/mag rijden.
 
Back
Top