scooter valt weg bij volgas. en houd in vanaf 30km/h

BeTa-ArK-86

BeTa RuLEzz
Ik probeer miijn beta een beetje af te slellen maar lukt niet erg. Ik heb al een beetje rondgezocht op het forum maar kon niet echt de oplossing vinden. De gasnaalt staat op middelste punt. de luchtschroef 3 slagen open, en ook meer en minder geprobeert.
starten doet die goed hij trekt ook hard op maar als ik volgas geef bij optrekken houd die in. en ook bij de 30 houd ie heel erg in en gaat niet vlot door. Je voelt dan gewoon dat die inhoud dus ligt niet aan de afstelling van rollen,drukveer,trekveren d8 ik zo.

Setup op mijn beta:
-Airsal 70 met vlinderpoort
-Bidalot S2
-17,5mm carb.
-Originele luchtfilter
-Sproeier 96
-Bougie met 8?

Iemand de oplossing???
 
Advertisement - register to remove this

ik wil niet vervelend zijn maar meestal heb je een 'mwoaaph' geluid als de sproeier te klein is, als hij te groot is pruttelt hij....

probeer de gasnaald 1 stapje hoger te zetten en kijk of hij volgas dan beter rijdt. Rijdt dit te 'rijk' over het hele gas zegmaar neem dan iets kleiner sproeier en check je bougie telkens.
 
Nou probleem opgelost denk ik zo. Ik dacht dat er sproeier 96 in zat maar bleek sproeier 86 te zijn ik heb er nu 94 inzitten en is nog iets aan de witte kant maar trekt wel door zonder mmwwwooooap. dus ik denk nu 96 of 98 erin dat die goed is.
Bedankt voor de reacties.
 
Back
Top