Scooter valt uit tijdens rijden

Brett

Member
Ik heb al een tijdje problemen met mijn zip 4t. M’n scooter ging eerst altijd 75 teller, van de een op de andere dag ging mijn scooter nog maar 45 en schoot die na een tijdje door naar de 75. Dit is na een tijd opgehouden en toen bleef m’n scooter maximaal 45 rijden, ik heb van alles geprobeerd zoals v snaar en rolletjes, bougie, uitlaat uitgebrand en bougie vervangen, ook een carburateur revisie heeft niet geholpen. Nou reed ik vanmiddag een rondje en opeens tijdens het rijden viel mijn scooter uit. M’n scooter start nog wel en blijft stationair lopen en ik kan een beetje gas geven op zijn plek maar zodra ik gas geef en ga rijden valt die weer uit. Weet iemand wat dit kan zijn? Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Start hij wel weer gelijk als hij is uit gevallen? Is de hoofdsproeier goed schoon , is de benzine toevoer in orde ? Welke maat sproeier heb je erin.
klepspeling en compressie in orde . Als dit allemaal in orde is dan zou ik het eens in de ontsteking zoeken , en bobine en pickup spoel door meten .
 
Start hij wel weer gelijk als hij is uit gevallen? Is de hoofdsproeier goed schoon , is de benzine toevoer in orde ? Welke maat sproeier heb je erin.
klepspeling en compressie in orde . Als dit allemaal in orde is dan zou ik het eens in de ontsteking zoeken , en bobine en pickup spoel door meten .
Ja hij staat gewoon probleemloos, heeft pas nog een carburateur revisie gehad en een kleine onderhoudsbeurt
 
Zou dan toch voor de zekerheid de sproeiers en het membraam , als je een cvk carburateur hebt even nakijken.
Ook even controleren als je gas geeft of je schuif dan omhoog gaat , (met een spiegeltje via de lucht inlaat), de scooter moet dan wel lopen.
En dan tijdens het starten kijken of er benzine uit het slangetje van de tank komt . Ook even de tank ontluchting controleren , en je benzine filter.
 
Back
Top