Scooter valt uit tijdens het rijden.

Status
Not open for further replies.

basboy33

Well-Known Member
Beste scooter freaks.

Ik maak deze topic thread aan namens mijn vriend want hij is nu op vakantie .

Een vriend van mij heeft een kymco dj.
Laatste tijd reed die steeds slechter, hij reed de eerste 10 a 15 min gwn vol hard en dan valt die op eens langzaam uit.

Met halfgas bleef die wel rijden maar na een tijdje ging dat ook niet meer en viel toen ook uit.
Nu doet die het helemaal niet meer...

De setup is: 50cc, powerfilter, grotere sproeier (maat weet ik niet maar wel groter), technigas uitlaat (zo'n grijze ).

De carb en sproeier kunnen het niet zijn want die heeft die laatst nog schoon laten maken bij de dealer.

Misschien weten jullie wat het kan zijn ?

Alvast bedankt,

Gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

Uitvallen is meestal of geen vonk, of teveel (valse) lucht. Kzou de bougie er sowieso een uit draaien en de kleur ervan eens bekijken. Met een powerfilter zuig je juist meer vuil aan, zou niet verbaasd zijn als de carb mogelijk weer vuil zou zijn.
 
Met een warmloper/vastloper gaatie niet steeds slechter rijden maar is het in 1x sloes, tenzij het een warmloper door te kleine sproeier was maar dan moet die wel heel veel te klein zijn geweest en heel lang volgas en dan komt het er dus alsnog op neer dat er een grotere sproeier in moet
 
Je hebt originele ontsteking toch;)?
En net wat hierboven al is gezegd;
vonkt de bougie?
Valse lucht
enz enz allemaal eventjes nalopen en evt dingen vervangen die niet meer goed zijn:)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top