R Rocco de Boer Member 15 December 2022 #1 Hoii, sinds het een stuk kouder is gaan worden valt mijn scooter uit. Dit gebeurd als ik mijn gas los laat om bv een bocht door te gaan. Wel start hij perfect en werkt de automatische shoke. Zip 4 takt kan ik hier wat tegen doen?
Hoii, sinds het een stuk kouder is gaan worden valt mijn scooter uit. Dit gebeurd als ik mijn gas los laat om bv een bocht door te gaan. Wel start hij perfect en werkt de automatische shoke. Zip 4 takt kan ik hier wat tegen doen?
trabiarie Well-Known Member 16 December 2022 #2 Met dit koude weer het mengsel opnieuw afstellen , met de mengsel schroef , komt door de koude lucht waarschijnlijk Upvote 0 Downvote
Met dit koude weer het mengsel opnieuw afstellen , met de mengsel schroef , komt door de koude lucht waarschijnlijk
Broos Well-Known Member 16 December 2022 #3 Ik zou niet zo gauw iets aan de afstelling gaan doen. Volgende week wordt het weer warmer en dan kan je weer beginnen. Carburateur bevriest door de hoge luchtvochtigheid en de lage temperatuur. Post automatically merged: 16 December 2022 Carburateur bevriezingsverschijnselen Carburateur bevriezingsverschijnselen www.kulsdom.be Bevriezen/condens spruitstuk. - Maarten's Kreidler Club! Upvote 0 Downvote
Ik zou niet zo gauw iets aan de afstelling gaan doen. Volgende week wordt het weer warmer en dan kan je weer beginnen. Carburateur bevriest door de hoge luchtvochtigheid en de lage temperatuur. Post automatically merged: 16 December 2022 Carburateur bevriezingsverschijnselen Carburateur bevriezingsverschijnselen www.kulsdom.be Bevriezen/condens spruitstuk. - Maarten's Kreidler Club!
C-Row roeiende kraai 16 December 2022 #4 wat kan je doen: 1) geforceerde koeling (half) blokkeren. 2) goede benzine tanken, maximaal 5% ethanol E5 of liever nog E0 Upvote 0 Downvote
wat kan je doen: 1) geforceerde koeling (half) blokkeren. 2) goede benzine tanken, maximaal 5% ethanol E5 of liever nog E0
R Rocco de Boer Member 16 December 2022 #5 ga ik het nog even afwachten en anders een van de genoemde dingen proberen. Upvote 0 Downvote
C-Row roeiende kraai 16 December 2022 #6 of 'm wat langer rustig warm laten draaien voor je wegrijdt. Upvote 0 Downvote
4slaf4life Well-Known Member 16 December 2022 #7 Had ditzelfde probleem. Ik heb mijn luchtschroef 2 slagen dicht gedraait, loopt nu perfect Upvote 0 Downvote
Broos Well-Known Member 16 December 2022 #8 C-Row said: of 'm wat langer rustig warm laten draaien voor je wegrijdt. Click to expand... Dat maakt niet uit. Upvote 0 Downvote
C-Row said: of 'm wat langer rustig warm laten draaien voor je wegrijdt. Click to expand... Dat maakt niet uit.