scooter valt uit bij wheelie

zipke70cc

Member
dus heb mn zip 70cc afgesteld hehe eindelijk. (autowheelies) top rond 92
setup
70cc
sito plus
17.5mm carb
5.5gr rollen
drukveer wit malossi
gele trekveren malossi

maar als ik nu wheelies doe krijgt die percies ni genoeg benzine ofzo want alsk em omhoog trek dan krijgt die een dip ofzo idk hoe da komt
wie kan helpen?
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Probeer wat meer ABN in je berichten te gebruiken, dat leest een stuk makkelijker.

Maar waarschijnlijk krijg hij geen benzine meer, en dat komt ook de manier hoe een carburateur werkt. Je vlotter drukt waarschijnlijk de toevoer dicht als je een lange wheelie maakt.
 
Probeer wat meer ABN in je berichten te gebruiken, dat leest een stuk makkelijker.

Maar waarschijnlijk krijg hij geen benzine meer, en dat komt ook de manier hoe een carburateur werkt. Je vlotter drukt waarschijnlijk de toevoer dicht als je een lange wheelie maakt.
zou ik er iets aan kunnen doen?
mvg
 
Jahoor, ik zou me zelf meer verdiepen hoe de carburateur nou echt werkt (want dan snap je waarom dit gebeurd en waarom je dit eigenlijk al niet hoeft te vragen), en dan even google afstruinen hoe mensen dit oplossen. Ik denk niet dat er een "standaard" oplossing is die zonder nadelen is als je de scooter ook wil gebruiken om er gewoon mee te rijden. Maar ik ben uiteraard benieuwd naar hoe je het eventueel straks daadwerkelijk hebt opgelost.
 
Back
Top