Ahmet zip Member 13 December 2023 #1 beste mijn scooter valt uit wanneer die stationair is. Bougie is nieuw Iemand een idee ?
Beuske zweitakt 13 December 2023 #2 Ahmet zip 2018 iget said: beste mijn scooter valt uit wanneer die stationair is. Bougie is nieuw Iemand een idee ? Click to expand... Hallo, Ik neem aan dat hij niet uit valt als je gas geeft. Als ik jou was zou ik de carb opnieuw afstellen en/of de sproeiers schoon maken. Upvote 0 Downvote
Ahmet zip 2018 iget said: beste mijn scooter valt uit wanneer die stationair is. Bougie is nieuw Iemand een idee ? Click to expand... Hallo, Ik neem aan dat hij niet uit valt als je gas geeft. Als ik jou was zou ik de carb opnieuw afstellen en/of de sproeiers schoon maken.
E Etienne011 Member 13 December 2023 #3 Beuske said: Hallo, Ik neem aan dat hij niet uit valt als je gas geeft. Als ik jou was zou ik de carb opnieuw afstellen en/of de sproeiers schoon maken. Click to expand... Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur. Upvote 1 Downvote
Beuske said: Hallo, Ik neem aan dat hij niet uit valt als je gas geeft. Als ik jou was zou ik de carb opnieuw afstellen en/of de sproeiers schoon maken. Click to expand... Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur.
Broos Well-Known Member 14 December 2023 #4 Etienne011 said: Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur. Click to expand... Dat is een aanname, misschien moet TS even aangeven om wat voor scooter het gaat en met welke set up. Upvote 1 Downvote
Etienne011 said: Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur. Click to expand... Dat is een aanname, misschien moet TS even aangeven om wat voor scooter het gaat en met welke set up.
Beuske zweitakt 14 December 2023 #5 Etienne011 said: Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur. Click to expand... oeps Upvote 0 Downvote
Etienne011 said: Hey Beuske. De naam van de topic opener is ahmet zip 2018 Iget. Oftewel hij heeft injectie en geen caburateur. Click to expand... oeps