Menu
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
scooter valt uit als je hem van zijn bok haalt en gas geeft
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="MCBakker" data-source="post: 3527831" data-attributes="member: 71694"><p>Hallo beste mensen,</p><p></p><p>Ik heb een probleem met mijn Fosti T50QT-E.25 snorscooter.</p><p>Heb hem net gekocht van een privé persoon proefrit gemaakt niks aan de hand.</p><p>Was vanavond even lekker aan het toeren en toen viel hij uit, stom van mij benzine was op metertje gaf het ook niet goed aan.</p><p>Dus getankt E5 en toen gestart op zijn bok startte ook in 1x, maar toen ik hem van zijn bok af haalde en ik erop ging zitten en gas gaf</p><p>viel hij uit. Weer op zijn bok gezet achterwiel vrij en hij startte weer in 1x en kan dan ook vol gas geven allemaal geen probleem. </p><p>Maar als ik hem dus van zijn bok af haalt en gas geeft gaat hij uit.</p><p>Wat kan dit zijn? De persoon van wie ik hem gekocht heb wil wel helpen maar woont 200km verderop en dit kan volgens mij</p><p>geen groot probleem zijn. dus probeer ik hier uit te vinden wat het kan zijn.</p><p></p><p>Groetjes debora</p><p>[automerge]1590355278[/automerge]</p><p>sorry vergat wat info erbij te zetten het is een 4takt, gekocht bij een scooterhandelaar, bouwjaar 2010, kmstand 2358, daar zijn laatste onderhoudsbeurt gehad. 4takt 49cc blok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MCBakker, post: 3527831, member: 71694"] Hallo beste mensen, Ik heb een probleem met mijn Fosti T50QT-E.25 snorscooter. Heb hem net gekocht van een privé persoon proefrit gemaakt niks aan de hand. Was vanavond even lekker aan het toeren en toen viel hij uit, stom van mij benzine was op metertje gaf het ook niet goed aan. Dus getankt E5 en toen gestart op zijn bok startte ook in 1x, maar toen ik hem van zijn bok af haalde en ik erop ging zitten en gas gaf viel hij uit. Weer op zijn bok gezet achterwiel vrij en hij startte weer in 1x en kan dan ook vol gas geven allemaal geen probleem. Maar als ik hem dus van zijn bok af haalt en gas geeft gaat hij uit. Wat kan dit zijn? De persoon van wie ik hem gekocht heb wil wel helpen maar woont 200km verderop en dit kan volgens mij geen groot probleem zijn. dus probeer ik hier uit te vinden wat het kan zijn. Groetjes debora [automerge]1590355278[/automerge] sorry vergat wat info erbij te zetten het is een 4takt, gekocht bij een scooterhandelaar, bouwjaar 2010, kmstand 2358, daar zijn laatste onderhoudsbeurt gehad. 4takt 49cc blok. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
scooter valt uit als je hem van zijn bok haalt en gas geeft
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…