User123

New Member
hoi ik heb dus een probleemje met me scooter. me scooter start gewoon en rijd ook maar als ik snel gas geef dan hapert me scooter en valt dan soms uit. hij rijd wel gewoon goed als ik rustig gas geef als iemand weet wat dit is en hoe ik het kan fixen laat het weten AUB ik heb echt van alles geprobeerd

het gaat om een Kymco Agilitiy 50 opgevoerd loopt rond 65
sproeier 35 -85
ik heb ook sproeier 30 en sproeier 80 geprobeerd
nieuwe spruitstuk
carbrateur schoongemaakt
nieuwe carbrateur
niewe bougie
bougie is ook heel zwart
ik heb ook gecheckt voor vals lucht en niks gevonden
als iemand weet wat het is laat me wet
 
Advertisement - register to remove this

Carburateur goed afgesteld?

Anders misschien de ontsteking niet in orde.. Had hetzelfde met de ontsteking.. Ging ook best wel lastig aan.. En als die even liep, kort daarna viel die weer uit..

Normaal gesproken hoort de ontsteking wat weerstand te geven aan de krukas en de cilinder.
Dus als je vooral amper tegen druk hebt bij het kickstarten, kan het zo zijn dat de stator / pickup met vliegwiel misschien niet goed werkt.

Met een andere ontsteking trapte ik hem in 1 keer aan.

Anders de klep speling eens nalopen.
 
Ik zat meer te denken aan het acceleratiepompje maar de carburateur is al vervangen.
ja daar dacht ik ook aan maar hij werkt gwn toen ik de carburateur eruit had gehaald en getest met me vinger
Post automatically merged:

Probeer eens een tie wrapje om het bedieningsveertje van de acceleratiepomp, laat je de gevolgen weten?
Groet,
hoebedoel je om precies te zijn praat je over het veertje die in die acceleratiepomp zit?
Post automatically merged:

Carburateur goed afgesteld?

Anders misschien de ontsteking niet in orde.. Had hetzelfde met de ontsteking.. Ging ook best wel lastig aan.. En als die even liep, kort daarna viel die weer uit..

Normaal gesproken hoort de ontsteking wat weerstand te geven aan de krukas en de cilinder.
Dus als je vooral amper tegen druk hebt bij het kickstarten, kan het zo zijn dat de stator / pickup met vliegwiel misschien niet goed werkt.

Met een andere ontsteking trapte ik hem in 1 keer aan.

Anders de klep speling eens nalopen.
carburateur heb ik afgesteld maar helpte niet. het kan wel zijn onsteking zijn dat hoorde ik ook van iemand anders maar lost dat ook dat gehaper op of alleen het langzaamstarte op?
 
Back
Top