scooter valt soms uit

Canarie

zipper
ik heb een zip
viel soms 1 sec uit, in de laatste week, maar deed het daarna weer gewoon.
ik d8 cabarateur vies ofzo, ik schoonmaken, de boel weer aangesloten, niets bijzonders.
ik kicken, deed hij het gewoon goed in 1 keer maar wanneer ik rij valt hij soms ff uit dan doettie het weer valt ie uit, pakt ie em weer, en dat de hele tijd.
Heb het volgende gedaan, CDI vervangen, geen vershil, extra massa kabel, andere bougie, nieuwe pakkingen (ookal leeken ze nog goed) en echt alles schoongemaakt.
nouw loopt ie dus nog steeds te kloten. ben er al 8ter dat als ik die scooter tijdens het rijden schuin hou, dat ie het wel doet.


wat zou het zijn ?
 
Advertisement - register to remove this

Lekt je vlotterbakje niet? Heb zelf een keer gehad dat mijn vlotterbakje net niet strak genoeg zat en weer andere keer dat pakking vergaan was daarvan waardoor ik ook zo'n probleem had. Of verkeerd soort sproeier gebruikt, dan loopt ie wel maar dan kan ie ook vaak gaan doen, heb ik voor de gein een keer geprobeerd
 
altijd....ik zou zeggen dat er een kabel in mn ontsteking los zit, en die soms wel contact maakt en soms niet....maar ik heb dat daar nog nooit open gemaakt aangezien ik geen vliegwiel trekker bezit...
 
nou ik heb mn ontsteking bekeken vandaag, en echt NIETS vreemds te zien, ik zit echt met een mysteriee, weet iemand het ??? hij doet het meestal dus gewoon, maar als ik rij, wilt hij alleen vooruit als ik die scooter iets wat schuin houw, dan doettie het zuiver, en anders stotterend en haperend.....sjoo ik weet echt niet meer wat het kan zijn hoor....en nog 1 vraagje, ik heb ook wel nog een ontsteking hier, maar hoe vervang je die, WANT, somigge kabeltjes zitten vast aan bepaalde dingetjes....maar kan iemand me dat ff uitleggen ?
 
nouw ongeveeer dan, ik ben ook weer niet helemaal kluns,
je hebt 2 bosjes kabeltjes, 2 (rode en zwarte) zitten aan de buitenkant van je blok vast geschroeft, die kan ik met rust laten denk ik toch? dat is vermoed ik iets van de electrische start ofzo? en dan heb je dat andere bosje, die echt in je ontstekingsruimte gaat, met die kabels van je cdi, dat moet ik gewoon het gat heen trekken...maar dan is er nog 1 zwart kabeltje onderin mn ontsteking, wat zou ik daar eens mee doen dan ?
 
ja kan zijn maar wrm rijd hij wel normaal als je hem schuin houd... zoek daar eens achter... is echt niet je carb vuil ?? ergens iets verstopt ofzo...
anders probeer eens een andere carb... en anders met je eens gaan kl*ten met je sproeiers ja... gewoon proberen :);)
 
ja ik had al een andere cabarateur maar een 12 mm met ook een totaal verkeerde sproeier...hoe maak ik mn cabratuer het beste schoon? ik heb em wel al afgespoeld en doorspoelt met bennzine, en alle sproeiertjes enzo uitgeblazen, en dik had dat witte vlotter dingetje, ff los gemaakt en weer terug gezet.... maar hetkan beter nog ?
 
maar was wel vreemd is, als ik het slangetje van mn benzine uit mn cabr trek, dan stroomt het benzine wel gewoon non stop door...

er is me nog iets vreemds opgevallen, als ik max snelheid rij (70km/uur) dan komt er een toch iets wat vreemd geluid uit mn koppeling....maar ik zou niet weten wat het kan zijn daar...iemand anders wel? en ik ga ook van me tank proberen zowiezo ja, thenx
 
Back
Top