This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter trekt soms goed op soms slecht

Night

New Member
Het gaat om een La Souris Vespelini 4T

Meerdere dingen:
- hij start in 1 keer, schiet heel hoog de toeren in waardoor mijn achterwiel als een malle gaat draaien (kan ik denk ik wel fixen met de stationair schroef)

- soms haalt die maximaal de 40 met afschuwelijke acceleratie en blijft die op dezelfde toeren hangen
- en soms trekt die gewoon goed op en haalt die de 70
- om hem goed op te laten trekken moet ik met mijn gashendel spelen (beetje dicht en weer open en dat een paar keer)

- zodra die dan goed optrekt klinkt die ook meteen een stuk luider ookal rij ik op dezelfde toeren als die slecht optrekt)

- als ik mijn gas hendel 3kwart open draai trekt die normaal op, zodra ik vol gas doe verliest die vermogen (het lijkt alsof ik hem lichtelijk verzuip)

- heb geen aftermarket onderdelen erop zitten, alles is standaard.

- ik heb geen verstand van scooters maar van wat ik heb gelezen gok ik dat het of the sproeier is, bougie, of mijn carb is gewoon bagger afgesteld.

Ik heb het gereedschap niet om diep de scooter in te gaan dus ik kan ook niks checken..

+ ik heb latest een nieuwe v snaar erin laten zetten omdat die geknapt was, en nu wil mijn scooter al naar voren gaan zonder dat ik gas geef en ik voel hem heel erg als ik aan het rijden ben. Is de v snaar er verkeerd opgezet ofzo?

Hulp zou fijn zijn
 
Last edited: