Scooter trekt slecht weg

striker

Well-Known Member
Ik zit al een tijd met een probleem. Rond 23-09-08 zijn er lichtere rollen in mijn scooter gegaan, dit was volgens degen die mijn scooter afgesteld het "probleem" wanneer mijn scooter terug kwam met nieuwe 4 gram rollen erin reed hij tot ong 28-09-08 goed. Maakte ook wel lekkere toeren en trok heel lekker weg al vond ik het zelf. Nu sinds ongeveer 28-09-08 begon hij steeds weer slecht op te trekken tot de 20 en was het toerental naar mijn gevoel ook een stuk minder "hoog". De top was ook nog steeds 80 km/h wat raar is nadat er lichtere rollen in waren gegaan.Nu is mijn vraag aan jullie wat dit kan veroorzaken? (Ik ben al naar degene terug geweest maar hij weet niet wat hij er nog meer aan kan doen om hem beter te laten optrekken) Wat ik van mijn afstelling weet is dit:

Yamaha Aerox
Std. Cil
Std. koppeling
Std. Vario
yasuni R lichtelijk begrensd door een prop.
Sproeier = goed afgesteld, dacht 74 ofzo
rollen: 4 gram

Bij voorbaat dank en ik hoop dat jullie kunnen helpen want ik trek soms nog slechter op dan een Snorscooter
050103crazicon3_prv.gif


het rare is dus eigenlijk dat hij paar dagen perfect reed en daarna niet meer, minder toeren en weer slecht wegtrekken.
 
Advertisement - register to remove this

ja dat snap ik, maar hij heeft toen er nieuwe rollen in gegaan zijn 3 of 4 dagen perfect gereden en daarna viel het weer terug zegmaar. Dus ik vraag nu waar dit aan zou kunnen liggen.
 
afstellen...

is dat zo moeilijk te begrijpen?

als het 4 dagen goed loopt , en daarna niet meer , dan is gewoon de boel niet goed afgesgteld..
 
Back
Top