Scooter trekt pas heel hoog in de touren op

Sr50+

New Member
Goeieavond allen,

Ik heb een Aprilia Sr50 Street 50cc watergekoeld met een piaggio blok.
Ik heb wel is een forum gelezen hierover alleen het werkte niet voor mij dus ik dacht laat ik het zelf vragen.

Momenteel mijn setup: 6.1 gram malossi rollen, orginele piaggio v-snaar, een de blauwe polini trekveertjes ( volgens mij voor de minarelli horizontaal wist toen nog niet wat voor blok er precies onder zat.. ), er zit een Malossi terugloop uitlaat onder, verder alles standaard want kan geen goeie drukveer etc vinden.

Mijn probleem is: als ik gas geef en probeer op te trekken gebeurd er de eerst komende seconden niks, hij jankt heel hoog in de touren en komt dan pas vooruit. Verder daarna niks aan de hand rijd heerlijk door zonder dip of iets. Puur alleen de eerste paar seconden als die in de touren moet komen.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen veranderen / beter kan maken?

Alvast bedankt! :)
 
Advertisement - register to remove this

Trekveren : Grijs .

Polini is een geweldig merk , dat ter zijde , echter geven zei lastig aan wat je nodig heb ... bijna alles is blauw , daarmede gaat het vaak fout bij de Dozen schuivers , en krijg je vaak wat die Koek wousen op voorrad hebben .
Persoonlijk vind ik Malossi prettiger om mee te werken , gaat alles duidelijk op andere kleur .
Jou Set Up :
Drukveer Malossi Wit
Trekveren Malossi wit of geel .
Tevens vind ik de Hoofdsproeier aardig hoog als je een Standaard luchtfilter gebruikt .
Tevens :
welke uitlaat heb je precies .
 
Trekveren : Grijs .

Polini is een geweldig merk , dat ter zijde , echter geven zei lastig aan wat je nodig heb ... bijna alles is blauw , daarmede gaat het vaak fout bij de Dozen schuivers , en krijg je vaak wat die Koek wousen op voorrad hebben .
Persoonlijk vind ik Malossi prettiger om mee te werken , gaat alles duidelijk op andere kleur .
Jou Set Up :
Drukveer Malossi Wit
Trekveren Malossi wit of geel .
Tevens vind ik de Hoofdsproeier aardig hoog als je een Standaard luchtfilter gebruikt .
Tevens :
welke uitlaat heb je precies .
Er zit sproeier 85 in op een 17,5mm carb, er zit een twin air powerfilter op in de originele luchtfilter behuizing. Uitlaat weet ik zo echt niet, kan hem nergens vinden op t internet. het is een Malossi terugloop met een blauwe einddemper.
 
Begin eerst eens met het aanpassen van je druk en trekveren , / Rollen.
als je dat beter voor elkaar heb , ga je eens naar de uitlaat kijken , of kan zijn dat de uitlaat nu al niet geschikt is .
Ook al heb je de mooiste , en de dikste uitlaat van Nederland , als deze niet geschikt is voor jou Set Up , krijg je de Scooter nooit goed afgesteld .
 
Begin eerst eens met het aanpassen van je druk en trekveren , / Rollen.
als je dat beter voor elkaar heb , ga je eens naar de uitlaat kijken , of kan zijn dat de uitlaat nu al niet geschikt is .
Ook al heb je de mooiste , en de dikste uitlaat van Nederland , als deze niet geschikt is voor jou Set Up , krijg je de Scooter nooit goed afgesteld .
Oké bedankt! ik ga het proberen, ik hou je op de hoogte. Je hoort nog wel van me!
Alvast bedankt! :D
 
Back
Top