Scooter trekt niet

Mustafa2005

New Member
Ik heb nieuwe carb en scooter rijd opzich prima stationair alleen valt vrij snel uit en als ik vol gas geef kom ik amper vooruit
Alles zit goed vast

Zip 4t 2v
 
Advertisement - register to remove this

Hij liep eerst wel prima ja met de andere carb! Kleppen niet gesteld. Kan dat zoveel uit maken? Heb de scooter nooit gesteld en altijd onderhouden bij de scooter zaak hier! Zou het kunnen dat het eerst wel goed was maar nu niet meer?
 
Check je bougie kleur eens na een stuk rijden , moet koffie bruin zijn ( met scheutje melk )
Post automatically merged:

Met amper vooruit bedoel je dat je motor het niet trekt ? Zou je toch een iets grotere sproeier kunnen proberen.
En zit er ook een elektrische choke op ? en werkt deze correct . Stationair afslaan kan door de afstelling van de mengsel schroef komen.
 

Attachments

  • blob2.jpeg
    blob2.jpeg
    311.8 KB · Views: 4
Check je bougie kleur eens na een stuk rijden , moet koffie bruin zijn ( met scheutje melk )
Post automatically merged:

Met amper vooruit bedoel je dat je motor het niet trekt ? Zou je toch een iets grotere sproeier kunnen proberen.
En zit er ook een elektrische choke op ? en werkt deze correct . Stationair afslaan kan door de afstelling van de mengsel schroef komen.
Morgen komt me bougie sleutel binnen dan zal ik meteen kijken! Met amper vooruit bedoel ik vanuit stilstand gaat hij moeilijk naar de 10 km zelfs ook valt de scooter trouwens uit als ik een klein beetje gas geef?!
 
Back
Top