Scooter total loss?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Heeft hier iemand meegemaakt dat zijn scooter total loss was?

Welk bedrag krijg je nou uiteindelijk terug?
Kan je je scooter nog terugkopen ofzo?
Heb je de gelegenheid onderdelen eraf te halen etc?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb wel een keer met me puch gehad. daar had ik toen 1100 voor betaald in winkel en daarna kreeg ik 1500 terug van verzekering voor brommer en helm. toen had ik er al een jaar mee rondgereden. enne je mocht je brommer wel houden maar je kon hem ook verkopen aan verzekering ofzo. en die gaf iets van 300 voor dat wrak.

[This message has been edited by Gilera-Typhoon (edited 20 July 2001).]
 
Mijn katana was bijna totallossi koste 3600 schade was 3000 kreeg voor de katana nog 1600 gld dus kreeg in totaal 4600gld
biggrin.gif
 
Neos kostte 3500,- .... moeten nog 2500,- van verzekering krijgen (zijn het nog steeds aan het uitvechten
frown.gif
), heb voor het wrak
smile.gif
nog 500 gekregen.

Dus 500 verlies maar dat is niet veel reed al een tijd op scootertje rond.
 
Appie :r SR racing ding 55xx nieuw

13000km later en 1 jaar verder

4000 dagwaarde
wrak was 1200 nog waard (zei men ik gaf er nog een duppie voor
smile.gif
)

dus 2800 van verz. uitgekeerd gekregen en 1200 van dealer
 
Ben door mijn ex van achteren aangereden 1,5 jaar geleden op mijn Amico, die al 5 jaar oud was ofzo (scooter dan he, ex niet
biggrin.gif
) ... 2026 piek schade (Janssen in Haarlem Noord is dom, voorvork afgeschreven, terwijl alleen mijn balhoofdlagers naar de klote waren, al voor het ongelukt btw
biggrin.gif
biggrin.gif
dus hoppa 800 piek erbij, lagers waren origineel Aprilia 43 piek ofzo
smile.gif
)
verder wat kapschade aan de achterkant maar das gemaakt met polyester en je ziet er nix van, verzekering betaalde 1750 uit ... als er voor 2080 piek aan schade was die totalloss verklaard en zou ik maar max 1500 krijgen, vind het zelf allemaal een beetje raar maar het is toch echt zow
biggrin.gif
 
Back
Top