scooter topsnelheid

Senne Kats

New Member
ik heb een aerox loopt gps 92 krijg de topsnelheid niet hoger

Setup:
70cc polini corsa
polini 19 mm carb
yasuni c16
malossi mhr overrange variateur (4,3g rollen)
malossi mhr overrange poulie (mhr witte drukveer)
malossi deltaclutch (polini blauwe trekveren)
malossi wingbell
malossi secundaire vertanding (weet niet uit mn hoofd welke maat)

weet iemand of afstelling goed is qua rollen hij trekt gwn mooi door maar had verwacht dat ie met overrange harder moest lopen
 
Advertisement - register to remove this

De grotere vario en langere overbrenging zorgen voor een hogere top. Ga je wel plat erop om 92kmh te halen? Recht op gaat het niet lukken.

Rollen zijn te zwaar en zou een gele contra proberen.
 
Snaar niet te kort? 92 haal ik ook, met org. overbrenging en snaar. Zou mij niet verbazen als het daar aan ligt.
 
Snaar niet te kort? 92 haal ik ook, met org. overbrenging en snaar. Zou mij niet verbazen als het daar aan ligt.
zit gewoon overrange vsnaar op
Post automatically merged:

Snaar niet te kort? 92 haal ik ook, met org. overbrenging en snaar. Zou mij niet verbazen als het daar aan ligt.
rollen lijken me het juiste gewicht aangezien het geluid heel mooi vloeiend doorloopt maar ik zal gele drukveer wel proberen
 
De grotere vario en langere overbrenging zorgen voor een hogere top. Ga je wel plat erop om 92kmh te halen? Recht op gaat het niet lukken.

Rollen zijn te zwaar en zou een gele contra proberen.
die gele drukveer maakt geen verschil verder zie ik dat mijn snaar helemaal tot buitenaan op de vario komt maar de topsnelheid is nog steeds 92
 
Beste Senne, zit je rechtop als je 92kmh haalt? Dat vroeg ik namelijk.

Mijn minarelli scooter met 50cc gietijzer loopt tussen de 97 en 105 gps afhankelijk van de app. Dat is plat erop!!
 
Back
Top