Hallo ik ben een jaar terug op m'n smoel geklapt met m'n Puch NRG e=mc2 (watergekoeld) m'n kappen zijn naar de maan, m'n uitlaat is kapoet en m'n voorvelg was gebroken.
Ik heb een (nouja) poging gedaan om hem te fixen; dat wil zeggen dat ik een nieuwe voorvelg wilde bestellen. Toen ik merkte dat dat ding incl 900.-(gulden ) ging kosten heb ik het maar gelaten.
Ik heb afgelopen week een viavia een voorvelg in handen gekregen en daar heb ik 150.- voor betaald samen met een nieuwe voorkap.
Ik wil het hele zaakje nu verkopen, ik heb geen zin om te gaan knutselen (ja ik ben lui) want ik koop een auto.
Wat moet er dus aan gebeuren?
3 nieuwe kappen en de nieuwe voorvelg eronder
1 uitlaat & een zadel.
dan heb je een prachtig rijdend model NRG e=mc2
max speed is zoals ie met leovincie uitlaat rijdt +- 80
rijdt heerlijk kan ik wel zeggen.
in een koop voor 450.-
En goedkoper krijg je het ECHT niet!
waarde is opgeknapt 2000 schat ik zo.
mailen naar
wilbertcorts@hotmail.com
Ik heb een (nouja) poging gedaan om hem te fixen; dat wil zeggen dat ik een nieuwe voorvelg wilde bestellen. Toen ik merkte dat dat ding incl 900.-(gulden ) ging kosten heb ik het maar gelaten.
Ik heb afgelopen week een viavia een voorvelg in handen gekregen en daar heb ik 150.- voor betaald samen met een nieuwe voorkap.
Ik wil het hele zaakje nu verkopen, ik heb geen zin om te gaan knutselen (ja ik ben lui) want ik koop een auto.
Wat moet er dus aan gebeuren?
3 nieuwe kappen en de nieuwe voorvelg eronder
1 uitlaat & een zadel.
dan heb je een prachtig rijdend model NRG e=mc2
max speed is zoals ie met leovincie uitlaat rijdt +- 80
rijdt heerlijk kan ik wel zeggen.
in een koop voor 450.-
En goedkoper krijg je het ECHT niet!
waarde is opgeknapt 2000 schat ik zo.
mailen naar
wilbertcorts@hotmail.com