scooter te koop puch NRG

Status
Not open for further replies.

wilbert.

Well-Known Member
Hallo ik ben een jaar terug op m'n smoel geklapt met m'n Puch NRG e=mc2 (watergekoeld) m'n kappen zijn naar de maan, m'n uitlaat is kapoet en m'n voorvelg was gebroken.

Ik heb een (nouja) poging gedaan om hem te fixen; dat wil zeggen dat ik een nieuwe voorvelg wilde bestellen. Toen ik merkte dat dat ding incl 900.-(gulden ) ging kosten heb ik het maar gelaten.

Ik heb afgelopen week een viavia een voorvelg in handen gekregen en daar heb ik 150.- voor betaald samen met een nieuwe voorkap.

Ik wil het hele zaakje nu verkopen, ik heb geen zin om te gaan knutselen (ja ik ben lui) want ik koop een auto.

Wat moet er dus aan gebeuren?

3 nieuwe kappen en de nieuwe voorvelg eronder
1 uitlaat & een zadel.

dan heb je een prachtig rijdend model NRG e=mc2
max speed is zoals ie met leovincie uitlaat rijdt +- 80
rijdt heerlijk kan ik wel zeggen.

in een koop voor 450.-
En goedkoper krijg je het ECHT niet!
waarde is opgeknapt 2000 schat ik zo.

mailen naar

wilbertcorts@hotmail.com

:o :o :o

Advertisement - register to remove this

hmz.. deventer... beetje ver helaaz... maar rijdt dat ding wel gewoon als je dr nieuwe auspuff onder gooit?

Originally posted by Ronnie Runner
Ik heb grOte intresse,moet alleen nog ff kijken met vervoer enzo

Ik heb gekijkt en dat is wel een tering eind weg,kun je mischien brengen??
tegen betaling uiteraard

dude, ik weet niet of het haast heeft maar ik willum wel, moet dan ff wat regelen met vervoer (Carma?!?! :P).

ja met een uitlaat rijdt hij als je een naaf meeneemt om de nieuwe voorvelg eronder te zetten, hij heeft een tijdje stilgestaan
maar hij maakt een tering-lawaai als je hem start! (geen uitlaat LoL).
brengen gaat niet en haast heeft het zeker want morgen(zaterdag ga ik verhuizen, binnen een week moet hij weg waar hij nu staat.

Oh ja ik heb er nieuwe remschoenen voorop gedaan, er zit een TOTAAL NIEUW vliegwiel met toebehoren op (kostte me toe 500 gulden).
Zelfs voor de onderdelen los kan je er een goed bedrag voor krijgen.

Originally posted by NastroAzzuro
mja, helaaz, zaterdag is te snel voor me... zo rap kan ik geen vervoer regelen.

herstel: ik zal ff zien ofk wat kan regelen... die 475 piek kan ik ook wel opbrengen, dus dat boeit niet zo veel :)

[edit]Ik GA gewoon wat regelen :), wil em gewoon hebben... voor euhm.. 210 euro?[/edit]

Last edited:
yup soul je mag hem hebben maar dan moet je hem wel snel komen halen.
anders mag michael jordan hem hebben...
Deze week MOET ie weg uit de schuur van m'n oude huis(dat heeft die trut van een ex-huisbaas geeist). (':(')
maarja ik heb in ieder geval kabelinternet gekregen vandaag dus mijn dag kan niet meer stuk wat die bitch ook doet!

adres is grevelingenstraat 106
in deventer
vantevoren eerst mailen naar wilbertcorts@hotmail.com
want ik woon daar niet meer dus ik moet er ook speciaal een afspraak voor maken met de andere bewoners.

greetz...

Originally posted by NastroAzzuro
hmz.. deventer... beetje ver helaaz... maar rijdt dat ding wel gewoon als je dr nieuwe auspuff onder gooit?

stuur geld maar op haal ik hem wel, ken je em met de meeting meenemen :D

Status
Not open for further replies.
Back