Scooter sym jet 4 2 takt compressie problemen

marktc1999

New Member
Vraagje geen compressie …

Scooter sym jet 4 jd04w 2 takt.
Scooter hellemaal uitelkaar geweest wegens niet starten. Ook het compressie van 1,6 bar had die toen. Nou hellemaal uit elkaar geweest zuiger vervangen koppakking, voetpakking, kering ..nou ziet die hellemaal in elkaar en heb maar compressie van 2 bar… nou heb ik cilinder lek test gedaan op zuiger bovenste punt en ik hoor en voel nergens lucht lekken. Ook zit de zuiger strak in de cilinder geen speling of iets. Als ik hem wil starten dan hoor ik bij volgas het geluid uit de cabareteur ook zuigt die bezine aan uit de tank. Ik ben einde raad…
Hij start niet….
Wie o wie heeft de oplossing
 
Advertisement - register to remove this

Ja bougie wordt nat en vonkt goed.
Heb nu ook een een compressie test gedaan met olie op de zuiger en daar bij gaat hij haast niet omhoog .. iets 0.2 bar dus daar zit weinig tot geen verschil.. heb aan de onsteking kant al een dubbele kering in gedrukt
 
Ja bougie wordt nat en vonkt goed.
Heb nu ook een een compressie test gedaan met olie op de zuiger en daar bij gaat hij haast niet omhoog .. iets 0.2 bar dus daar zit weinig tot geen verschil.. heb aan de onsteking kant al een dubbele kering in gedrukt
heb je problemen gevonden?
Post automatically merged:

heb je problemen gevonden?
ik heb ook zelfd problemen bj mijn sym jet 2takt,ik weet niet wat probleme is,..
 
Back
Top