Scooter-Stunt TOPIC!!!!!!!!!!!!

M

Mallerosi

Guest
Dit gedeelte van het forum is voor de Stunters onder ons!!!

Hier kun je foto's van je tricks plaatsen en er dingen over vertellen, of natuurlijk vragen hoe je een bepaalde trick doet!!!

Greetz Mallerosi
 
Advertisement - register to remove this

zenith98 said:
stukje van mij ..
ikopmezenith.jpg

Waar staat je voorwiel op?
 
Het gaat er nieteens om dat het binnen is, hij heeft op deze manier een aanloop van een meter, en verder zie je het gewoon aan alles. Hele leuke grap, lach me dood...hoop voor je dat je je lolbroek nu uit doet :|
 
Mooi, al die wheelies, k kant wel bruut op me fiets :), met bochtjes enzo, alleen op een scooter nog nooit echt geprobeerd. Ik ken wel 1 gozer die het egt ONMENSELIJK goed kan, k probeer binnekort wel een filmpje ervan te fixen:).
 
Aerox-Evo70 said:
ik stunt helemaal niet met de scooter, op de autowheelies na dan...


dat vind ik echt nep :| alleen gas geven....

ik was ook btje wheelies aan het oefenen...maar was nog best moeilijk op me sr :| en stoppies willen wel lukken, met knieen op zadel en hande los en bene aan 1 kant en hande los...maar dat kan iedereen wel... haha en 80 rijden en dan tot aan het stoplicht slippend zig zaggen....en dan zover mogelijk gaan :p
 
bmxtreem said:
dat vind ik echt nep :| alleen gas geven....

ik was ook btje wheelies aan het oefenen...maar was nog best moeilijk op me sr :| en stoppies willen wel lukken, met knieen op zadel en hande los en bene aan 1 kant en hande los...maar dat kan iedereen wel... haha en 80 rijden en dan tot aan het stoplicht slippend zig zaggen....en dan zover mogelijk gaan :p

Beter probeer je ff ABN te praten, want nu maak ik bijvoorbeeld uit je verhaal uit dat je stoppies kan maken met je handen los, dat wil ik wel zien dan.
 
Ik vind stunten op scooters wel tof...als het standaard scooters zijn tenminste... Of vakkundige lui, die het op toffe machine's doen.. Pronk kan behoorlijk relatief veilige wheelies maken @ storm bijvoorbeeld ;)

Als er van die idioten gaan knallen op 1 wiel, doe ik meestal een stapje terug... K heb d'r namelijk al een paar tegen het asfalt zien gaan +ralf+

* denkt aan meeting oisterwijk, aan een doed, die een stoprandje pakte :D*
 
Enrico@Sprinter said:
Het is gewoon vet onduidelijk en zeker geen ABN.. Normale mensen zetten een punt achter een zin en geen komma.. En als je een opsomming maakt zet je een dubbele punt.
Ook goed.......
nou ik zal er opletten...anders denkt iedereen dat ik vet goeie tricks kan ;) en dat moete we niet hebben :p
 
Ik ben niet zo stunt master :#
Met me ex citta reed ik met gemak honderden meters op het achterwiel ( wel met voeten ernaast ) met een xtreem gevaarlijke snelheid van 70 km per uur. ( was nog in me redelijk nrx blaas tijd. :rolleyes: )

Met de scooter durf ik het niet aan.

De hoogste wheelie met me scoot zal hierbij blijven :
 
Last edited:
Back
Top