Lekker scooterzaakje toch, had ze die cilinder er weer mooi af laten halen en je oude cilinder weer terug erop als die toch niet vervangen hoefde te worden.
Dat weet je niet wellicht moest de cilinder toch vervangen worden maar om er nu nog achter te komen, of dit noodzakelijk was of niet, is moeilijk.
Dus de schuld bij de scooterzaak te leggen lijkt mij een beetje kort door de bocht.
Vooral als ik soms foto's zie of problemen hoor van
"de juweeltjes" die men zich heeft aangeschaft en de dag erna......
Neem aan dat ze een scooter wel ff testen
Wellicht hebben ze dit gedaan en liep de scooter op dat moment goed want connectoren aan elkaar houden met secondenlijm is een onvoorspelbare verbinding wat op het ene moment goed is en het andere moment faalt.
En voor wat betreft die rekening, als ik zie wat er allemaal aan de scooter gebeurd is, zitten er toch heel wat manuren in om dit alles uit te voeren en dan spreek ik nog niet eens over de kosten van de materialen want hier laat zich TS niet over uit.
.
Bij een beurt is niet inbegrepen dat alle connectoren gecontroleerd worden.
Ze hadden daarom volgensmij een nieuwe stator en nieuwe bedrading die daarbij hoort gemonteerd.
Uit deze zin lijkt ook nog eens dat ze de kabelboom vervangen hebben want ik kan me niks anders voorstellen bij de
"nieuwe bedrading die daarbij hoort gemonteerd."
Al bij al een hoog bedrag maar manuren kosten nu eenmaal veel geld.